bredbånd på Hastighedst går ned og router skal genstarts

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hastighedst på mit bredbånd går ned til næsten ingen ting og router skal genstarts flere gang i løbe af dagen

er der flere som har opleve dette i fredericia det har står på i 2 snart 3 uger nu jeg har prøve og ring til

70703030

men der for man bare og vide for 20 gang at med arbjdet er optaget ring senere

h.v.h kim

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim,

Du har nok været uheldig at ringe på en af de tidspunkter efter helligdagene, hvor telefonkøerne har været fyldt pga. den massive kaldsmængde.

Hvis du ikke allerede har haft kontakt til os, vil jeg råde dig til at gøre det hurtigst muligt, så vi kan finde årsagen til denne fejl.

Hilsen Alex

hej det har jeg gjordet og vi kom frem til det nok var homebox da jeg så gerne vil have den bytte og gerne til en homebox 3 med giga port 3DK63-05 i bunden har gigabit porte, fik jeg at vide jeg selv skulle betal over 1000kr plus ect så jeg tænk alvorligt på og find et andet sted og køb internet vis tdc er bliv sådan har også skriv på trustpilot.dk jeg har været kunde i alle min 50år men vis tdc er bliv sådan ved jeg ikke om jeg forsætte hos tdc
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg har lige besvaret dit indlæg inde på trustpilot, med hvad du kan gøre for at få dette løst.

Håber du vil gøre dette, så vi kan få fundet en holdbar løsning.

Alex

så har jeg skriv til mail som du gav mig og forklar ting hvordan jeg har prøve og for ret fejl så må vi ser om der sker noget

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)