Bredbånd, op til 20/2 Mbit

Hej TDC !

I søndags målte jeg en hastighed på min 20/2 forbindelse på 6.1 Mbit.

Idag ringede jeg så til TDC: tlf. 70703030 kl.09.24. og taler med jeres tekniker, som under samtalen

Meddeler mig at min Max. hastighed er sat til 14 Mbit fordi NETTET ellers vil blive OVERBELASTET.LOL.

Så nu spørger jeg Jer, TDC, hvorfor sælger I mig en 20/2 forbindelse ( 20Mbit - 15% = 17 Mbit),

Når I HØJST KAN LEVERE 14Mbit - 15% = 11.2 Mbit.??

Da forbindelsen er SAT til HØJST 14Mbit opfylder I jo IKKE JERES "OP TIL 20Mbit" forpligtelse.

Da jeg købte 20/2 Mbit hos Jer, oplyste jeg Jer at Telenor kun kunne levere 10Mbit og I fortalte mig at

I kører på et andet net/forbindelse/og hvad ved jeg, så der ville ikke være problemer, jeg skulle nok regne med ca.18Mbit.

LOL.

Så jeg forventer penge tilbage eller en god "H.C.Andersen" Historie fra Jeres side.

På forhånd tak

Henrik

11 Kommentarer

Hej Henrik

Jeg har gjort mig den ulejlighed at læse din første tråd. Som du iøvrigt ikke har gidet svare på, selvom du har fået et venligt svar fra dette forum's administrator.

Nu fremturer du igen med at skrive direkte til tdc.  Overrasket humørikon

Som ny bruger af tdc-forum, har du selvfølgelig læst hvad dette forum går ud på og en af de ting det ikke går ud på er at forvente at firmaet TDC svarer, især ikke når dette forum er oprettet til kunder , og hvor kunder hjælper med de problemer der måtte opstå. 

Hvis du forsat gerne vil skrive I, Jeres og hej TDC, vil jeg anbefale dig at indgive din klage det rigtige sted. 

Andre kunder kan måske svare dig, men det er du formodentlig ikke tilfreds med.

Forbrugsklager = samtale/trafik/datakald, MB forbrug, tyveri eller misbrug 

Øvrige klager   = Alle andre typer af klage

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Til Dibidut

Se dette, læg især mærke til den anden sætning, jeg har fremhævet den, men læs det hele.

Sakset fra :

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_bt_hd_med

Bredbånd

Hos TDC får du altid en stabil forbindelse. Du får 20 Mbit download og 2 Mbit upload, eller så meget det kan lade sig gøre at levere på din adresse. Efter du har afgivet din bestilling, undersøger vi, hvilken hastighed du kan få.
Du kan altid ringe til os på 70 70 30 59, bestille en opringning eller gå ned i TDC Butik og høre, hvilken hastighed vi kan levere på din adresse. Kan du ikke få 20/2 Mbit leverer vi i stedet den højest mulige hastighed. Ønsker du ikke den hastighed, vi kan levere, kan du annullere ordren. Vi kan levere den fleksible hastighed på 20/2 Mbit til knap 80% af alle husstande i Danmark.

Så du får hvad du betaler for.

Mvh

Kim

Hej Maja.

Een har svaret, men Patrick er jo administator af forum og altså ikke almindelig forbruger.

Een forbruger har kommenteret, vedr. ødelagte filer/PC, men desværre ikke i den rigtige tråd og ikke før nu,

og det er Dig Maja (og desværre ikke til nogen hjælp). så derfor har jeg ikke svaret, endnu.

Men for at kommentere Dit indlæg (i den forkerte tråd):

Efter at have geninstalleret Windows 7 & opdateringer, FSX, REX mv. (ialt ca 240GB Pogrammer),som

ikke kan køres sammen, uden geninstall, har jeg ærlig talt ikke lyst til at forsøge igen.

I tråden gør jeg desuden opmærksom på at jeg har ringet til TDC som ikke kan hjælpe med inficerede/ødelagte filer, hvilket Patrick heller ikke kan (selv om han er ked af det).

Så hvad havde Du tænkt jeg skulle svare på den tråd ?

Desuden er min Windows sat til Automatisk opdatering og jeg bruger Secunia mv. for andre opdateringer

og opdaterer manuelt visse programmer.

MVH

Henrik

Hej Henrik

Det kan godt være at mit svar ikke er til nogen hjælp, men du fik da at vide hvor du skulle klage, hvis det er det du gerne vil.

Jamen Henrik - i denne tråd har du jo skrevet et svar, så det kunne du da bare havde skrevet der.

Jeg har ingen problemer med at finde på et svar til dig: Tak for svaret Henrik  og tak til Kim, der gad skive et svar til dig.

Tro mig - jeg forstår godt du er irriteret - Det ville jeg også være, hvis jeg troede at jeg fik noget, som jeg aligevel ikke kunne få. I det Kim har skrevet står der jo at du kan anulere ordren, så det er da en mulighed. At håbe på at få penge tilbage , tror jeg ikke er realistisk, men prøv at klage det rigtig sted.

Hej Kim, tak for Dit svar.

Problemet er ligesom at jeg ved afgivelsen af bestilling på tlf.80800980, for ca.4 måneder siden, spurgte specefikt om jeg kunne få 20/2  og fik at vide at der hvor jeg bor kan jeg godt regne med 18Mbit/s

Ok, Ok små slag tænkte jeg og forestillede mig at så fik jeg jo nok 15-17 Mbit.

Teknikkeren som installerede har ejheller gjordt mig opmærksom på dette, selv om jeg igen specifikt fortalte

ham at det var en 20Mbit forbindelse.

Desværre skal det være en god dag, hvis jeg får 11-12Mbit.

Jeg har bestilt fejlretning før og blev lovet en Email når det var klaret (har desværre ikke modtaget nogen).

I dag ringede jeg så igen bla. ang. en forkert regning og derefter sendt til teknikkeren, som FØRST NU fortæller mig at min forbindelse er sat til 14MBit fordi den ikke kan "trække" mere.

Der er altså gået snart 4 måneder, bygningen er ca.4 år gammel og ledningerne det samme.

Jeg forstår det simpelthen ikke.

Mvh

Henrik

Hej Maja. Tak for Dit svar.

Helt ærligt tror jeg altså ikke Du har læst mit indlæg.

Det som Patrick svarer, meget venligt på, har jeg altså ikke spurgt om.

Mvh

Henrik

Hejsa

Jo jeg har læst dit indlæg i den anden tråd. Jeg forstår på dit indlæg der at din windows medie player viser at du ikke har betalt for musikken, og at du er sur over det, fordi du har betalt. Jeg forstår også på det at du tror at tdc med vilje har lavet noget som gør at dine filer er ødelagt. Hvad er det dder gør at du tror dine filer er ødelagt af tdc? Det er muligt, at jeg har misforstået dit indlæg, men jeg forstår altså godt, at Patrick prøver at få dig til at opdatere din pc, og særdeles din player, således at tdc's produkter kan "snakke" sammen med din pc. Patrick spørger dig om hans link har hjulpet dig. Det lyder i mine øre som et forsøg på at hjælpe.  Hvis både han og jeg har misforstået det du skriver, så prøv at omformulere dig. Men jeg syns du skal gøre det i den rigtig tråd. /t5/TDC-Play/%C3%98delagte-filer-p%C3%A5-grund-af-import-af-TDC-MUSIK/m-p/91718

Jeg skriver lige en PM til dig.

Hej Maja.

Beklager, men jeg har givet Patrick en post for lææænge sidenBlinkende humørikon

Du digter.

Det jeg har forklaret TDC pr. telefon er at jeg har downloadet Gratis musikfiler (lovligt) og disse/TDCs

"underpogram/kontrolpogram, havd ved jeg har forårsaget et totalt gedemarked i mine ANDRE LOVLIGE

musikfiler (rød cirkel med et kryds over), således at disse var u-spillelige.

Desuden har dette forårsaget Underlige ting, den jeg lige husker er en fil: Serch Plugin: i alle mapper og undermapper (og umulig at fjerne igen) på min computer og jeg er ikke PC-Professor-Labri.

Jeg har desuden brugt Advance system care/CCleaner for at få ryddet op, men desværre uden resultat.

Da jeg ikke ved/kan finde ud af/læse disse files indhold, valgte jeg at Geninstallere, så derfor min fustration.

Mvh

Henrik

hej igen

nåå ja det kan jeg godt se Blinkende humørikon at det er lææænge siden.

Desværre er titlen proffesser noget tdc har påduttet mig, så jeg er altså ikke stiv i det du fortæller.  En ting studser jeg dog over. Du skriver at du har brugt CCleaner. Det HAR jeg også gjort, men gør det nu med meget varsomhed. Der er en anden bruger, der har gjort opmærksom på, at bruger man CCleaner, kan det program gå ind og slette filer, der bruges af andre programmer, så disse ikke længere fungerer. Om det er det, der er sket i dit tilfælde ved jeg ikke, men det kan jo være der er en bruger der kan gennemskue, hvad der er gået galt, ud fra det du beskriver. Så jeg overlader lige skansen til en anden. Det kunne da være rigtig godt at få at vide HVAD der er gået galt i dit tilfælde, så det ikke gentager sig.  Jeg kan se, du ikke har set min PM (privat meddelelse) . Se under rsøgefeltet - oppe til højre - "1 ulæst meddelelse".  

Håber virkelig du får en forklaring på begge dine problemer. Glad humørikon 

Godnat og sov godt.

PS. Hvis du en anden gang synes der er så meget galt at du vil overveje at formatere din hd og starte forfra, så prøv med en systemgendannelse først.

Beklager men det kan ikke gøres med disse "komplekse" pogrammer (jeg kan i hvertfald ikke, hvor dele af pogrammerne

ligger på to Drev.

Men tak for svaret.

Mvh

Henrik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$