Svar

Bredbånd, Netgear, Homebox

Hej.

Jeg sidder og klargør en gammel pc til ungerne. Trods intens søgen har jeg ikke kunnet finde svar. Mit spørgsmål er kort og godt: Kan et trådløst netkort Netgear PCI WG311 køre sammen med Homebox eller er det kun den gamle Netgear router?

icon

Bedste svar af droid 19 februar 2012, 16:07

tranehus skrev:
Hej.

Jeg sidder og klargør en gammel pc til ungerne. Trods intens søgen har jeg ikke kunnet finde svar. Mit spørgsmål er kort og godt: Kan et trådløst netkort Netgear PCI WG311 køre sammen med Homebox eller er det kun den gamle Netgear router?

Ja, det kan det godt.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

tranehus skrev:
Hej.

Ja, det kan det godt.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Det kører:  802.11g/b    ganske som du kan få TDC Boksen til :-)

Ok tak jeg prøver. Det ville være spildt tid hvis jeg sad og kæmpede med det, så jeg tænkte det var der nok andre, der havde stået i samme situation.

Nu er jeg så lige sat af igen, men hvad er 802.11 g/b ?

802.11g og 802.11b er trådløse netværks standarder. Den seneste i rækken er 802.11n.

802.11g og 802.11b opererer begge i frekvens området 2.4 GHz mens, 802.11n opererer på både 2.4 og 5 GHz frekvens området.

Hvis du vil vide mere om 802.11 (WiFi) kan den engelske version på Wikipedia anbefales da, den danske er ret sparsom:

http://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P