Bredbånd/ internet!!

Hej alle i gæve gutter , håber der er nogen herinde som evt. kan hjælpe mig ??

det drejer sig om at jeg skal have ny forbederet internet. vi bor på en gård i jægerspris i et sidehus, hvor der ikke er internet. vi har i de sidste måneder brugt et mobilbredbånd, men vil gerne have at vores unger osse kan komme på, så vi alle kan være på samtidig?? der vil jeg høre om det kunne være en løsning med TDC homeduo?? jeg ved godt at det skal henover et alm. telefonstik ? men er det så osse nødvendigt at ''betale'' for telefonlinjen ??...

evt. andre gode løsninger ønskes stærkt....

er ved at blive bombaderet af ungerne...:-)

mvh.

hennemand

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hennemand

Homeduo kan være en løsning for dig, så får du bredbånd og telefoni. Din telefonlinie bliver konverteret til en basislinie og den bliver en del af det samlede abonnement. hvilken bredbåndshastighed TDC så kan tilbyde dig afhænger af hvor langt du bor fra centralen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Og afhænger af dine egne telefonledninger i huset. Du skriver jo noget om, at det er en gård, og alderen afhænger meget af hastigheden du kan opnå. Fx kender jeg nogen som bor på en gård fra 17-et eller andet.

Deres el-installationer er simpelthen så gamle, at lamperne står og blinker, hvis man tænder for mikrobølgeovnen mv. eller bare har meget lys tændt.

Så måske skulle du undersøge dine telefonledninger først, og måske overveje en udskiftning etc.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)