Bredbånd i Kirkke Sonnerup

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej jeg har en bredbåndsforbibdelse i Kirkke Sonnerup (( udbyder Full rate)en del af TDC)

problemet er at vi i dette område ikke kan få en forbindelse der er stabil ud over 2mbit ned og 512bit op.

Det vi gerne vil vide er om der påtænkes at gøre noget ved dette problem da det på ingen måde er tidsvarende med så lave hastigheder.

Vi har fået oplyst at det er centralens plasering samt kobber der ikke er tidsvarende, men hvad gør man så ved det?

skal vi skifte til Telia som har et trådløst tilbud der faktisk er 175% hurtiger?

det vil være rart hvis TDC her toner rent flag

Bedste hilsner Ritiki [i]

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Ritiki.

Det her er TDCs, Kunde til Kunde forum, der for er lingt de fleste af os der svar "kun" Tdc kunder, hvilket gør at det er et spørsmål der er umuligt for forum at svare på.

der udover er det rigtig at Fulrate er ejet af TDC men det er et selvstendig firma, i TDC koncernen, så dem du skal kontakte er Fullrate, men jeg vil da forslå at du pøver enten med "rigtig" tdc, eller en anden udbyder. da jeg vil mene at du idet mindste skulle kunne få en hurtiger forbindelse, ikke forde jeg ved noget om hav man kan få i Kirkke Sonnerup, men jeg bor i en meget lille by (ca 1/4 af indbygger, iforhold til Kirkke Sonnerup), og jeg sidder her med en download hastighed på 17 megabit(sidst målt)

så prøv at kikke lidt rundt på markedt se om du kan finde noget der er bedre, det er det bedste råd jeg kan give, du kan selvfølig også kæmpe, med kommune, TDC, og andre parter for at få lavet kablerne.(uden for dit hus), kablerne i dit hus kan du selv få fikset, du skal bare snakke med din lokale telemontør

håber du får løst dit problem.

Hej Miela1.

Tak for dit svar Blinkende humørikon

men det er ikke sandt at forum kun er for TDC kunder.... jeg har jo kunne oprette mig uden at være kunde Blinkende humørikon

nå men nok om det, det hjælper ikke at blive "ægte kunde hos TDC" da det er central kombineret med kobber der giver problemmet og det er TDC der ejer bege dele "monopol" så hvis det hjalp at flytte til TDC vil det da være en oplagt politisk sag ik` TDC er ikke en gang dansk eget.

men det jeg efterlyste var om TDC vil eller ikke vil gøre noget ved det eller om man som sædvanligt møder en hver form for kritik med rungende tavshed Blinkende humørikon som det ser ud her..... Trist det så ttrist....

Citat Kim Larsen Glad humørikon  

Hej Ritiki!

Jeg sidder selv i samme problem som dig og jeg vil ærligt indrømme at det er utroligt svært at gøre noget ved problemet, da det kræver TDC begynder en større udbygning i området. 

Det sker dog også, at TDC finder på den slags, spørgsmålet er blot "hvornår??" Det er næsten noget de med sikkerhed ikke kan fortælle dig præcist, men man kan ringe til deres kundeservice og spørge dem pænt, i hvertfald.

Udover det, kan man løbene holde sig opdateret her! http://tdc.dk/wholesale/publish.php?dogtag=f5_g_om_nyh

Der varsles udbygning af såkaldte DSLAM'er som er små centraler tættere på slutkunden, lige netop din afstand til centralen er et vigtigt parameter for, hvor hurtig en ADSL forbindelse du kan få. 

I dit tilfælde ligger du med stor sandsynlighed langt fra centralen og kan derfor ikke modtage mere end 2.5 mbit/s, p.g.a. dæmpningen i kobberet.

Ellers kan du også ringe til deres fiberafdeling og høre om du skulle ligge tæt på noget fiber, du kan blive koblet på i stedet. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)