Bredbånd hastighedsforøgelse

• sol
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Det er for dårligt, at man ikke kan få opgraderet sin hastighed længere, uden at man skal have et helt nyt system (TDC Home Duo), det er sikkert for,[i] at TDC vil udnytte os og tjene flere penge.

Tidligere var det muligt at få en større hastighed uden videre, men den fordel har TDC fjernet.

Systemet TDC Home Due skulle nok være digitalt, men det skulle også være mere ustabilt.

Lad os få de tidligere muligheder tilbage uden overpriser.[i]

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja lad os stoppe fremskritted, Tilbage til håndsving på telefoner og billedrørs tv(ironi).

Din gamle Internet og Telefon er også Digital og har snart været det i mange år.

Og ja TDC vil gerne Tjæne penge, det er da meget normalt selv i Rusland vil firmaer tjæne penge.

home duro er ikke mere ustabilt end alt andet.

Undersøg lige det hele meget mere grundigt inden du kommer med sådan et svar.

Det har ikke noget med fremskridt at gøre!

Udviklingen går med stormskridt, er da selv med i den, men jeg er ikke grådig.

Alle firmaer vil tjene penge, men hvorfor skal kunderne punge ud for at de andre kan få en fed profit

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Undskyld hvis du føler at jeg har tråt dig over tærne men min ironi.

Men jeg står ved mit svar forde, ja det er rigtig hvad jeg skriver og det bliver hverken mere eller mindre rigtig jo mere jeg undersøger det.

Nu ved jeg ikke hvormeget TDC har i ren profit, men for få år siden var det et underskud. noget andet er at TDC ejes af en kapital fond, som alle andre kapital fonde har som formål at tjæne penge, jeg tror ikke det er grådighed, men det er med til at at sikre at min pentionsopsparing bliver støre.

Hej !

Der er flere sjove ting i denne tråd.

Sol hvad med om du undersøgte om TDC virkelig bare tjener flere penge på det nye system inden du postulerer det, og der er vel ikke noget at sige til at det koster at opgradere, og vil man ikke betale prisen så lader man bare være (altså med at opgraderer Glad humørikon).

Miela1 forsøger bare at forsvare sin pensionsopsparing, og det er der vel ikke noget at sige til Meget glad humørikon og det skal du bare tænke på når du vurderer svarene

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)