Bredbånd flytning til ny adresse

Hej der ude.

Min kæreste og jeg har lige flyttet og står med det spørgsmål.

Kan man bare tage sin "Bredbåndskasse" med til det nye sted man flytter hen, sætte det op med stik og det hele, og forvente at det virker uden problemer igen ?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pia.

Nej, TDC skal kontaktes, og informeres om, at du er flyttet. Og hvis der ikke har væet installeret TDC på jeres nye bopæl, skal I have en tekniker ud og gøre det.

Mange tak for svar, så vil jeg lige tage en snak med dem Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PiaC

Lige et lille input fra mig, vi skal selv flytte og har derfor opsagt TV delen,, vi har ellers alt ved TDC, men men men, nej hvor har de rodet.

De slettede faktisk alt, så vi i realiteten skulle have nye e-mail adresser nyt login osv. så du skal gøre det helt klart hvad du vil beholde og ikke beholde, og måske skal du efter det mange gange, jeg tror jeg har ringet til dem 4 gange og jeg ved stadig ikke om det er i orden.

Du kan være heldig at du ikke skal betale for teknikerbesøg, det skal jeg ikke, en flytning er normalt ikke gratis.

her er priser:  http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=p_help_abo_flyt_pris

hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen PiaC

Glemte lige at skrive at da jeg opsagde dele af mit abbonenment var det i en fysisk butik, hvor jeg gennemgik alt med medarbejderen, og alligevel havde han opsagt alt.Overrasket humørikon

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P