Bredbånd blev ikke hurtigere !!

11 september svarede jeg ja til et "Gavekort " fra TDC om, at min bredbåndshastigehed kunne blive øget op til 20 Mbits/s. TDC garanterede 10240/512, men jeg kan nu fortsat kun få en hastighed på 5290 / 620.

Forleden omtalte en TDC sælger, at når jeg havde bredbånd med ISDN, kunne jeg ikke få en højere hastighed end ca. 4Mb.

Hvad er rigtigt ?

3 Kommentarer

Hej, jeg vil bare sige at afstanden til den digitale central har betydning for ens bredbåndshastighed. Sole

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jens

Tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg kan.

Det er ganske korrekt hvad min kollega har fortalt dig. Når man har en ISDN løsning, er der begrænsninger for hvor stor en hastighed du kan få. Den maksimale hastighed vi kan levere med en ISDN linje er 8mbit. Så hvis du ønsker 20mbit (forbeholdt at din linje kan trække en så høj hastighed), så skal dit telefonabonnement ændres fra ISDN.

Jeg håber det var svar nok, ellers hører jeg gladelig fra dig igen.

Hej Jesper

Mange tak for dit svar. Jeg vil snarest ændre mit abonnement og udstyr til Bredbånd + Fastnet som TDC Home Duo.

Grunden til at jeg har ISDN var, at jeg oprindeligt brugte telefax en hel del, men det er efterhånden så sjældent, at den lige så godt kan køre over en analog tlf-linje.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)