bredbånd

• afi
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hvornår bliver der åbnet for at bruge tdc play via Wi-Fi ?

Det er muligt hos You See at bruge you play.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Via WiFi??? Det har man da altid kunne bruge, altså eget netværk, men der er åbnet for at bruge det også uden for eget netværk.

Prøv det nye TDC Play   play.tdc.dk

Mvh

Kim

Ja på pc men ikke på tablet og mobil uden man skal køber tillæg

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du bruger PLAYappen kan du også bruge det uden for eget netværk, jeg har ikke en tablet men med mobil virker det.

Mvh

Kim

Kan se andre har samme problem

Lortet virker IKKE

der opstod fejl i forbindelse

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Afi,

Med den seneste opdatering af TDC Play har vi lukket op for at man også kan bruge TDC Play på smartphones og tablets, selvom man ikke har abonnement til disse enheder.

For at komme i gang skal du sikre dig at du har en TDC bruger som har adgang til Play. Du skal også sikre dig at du har den seneste applikation, den der hedder TDC Play. Den er lige nu kun kommet ud til iOS enheder, men kommer snart til Android også.

Du skulle kunne logge ind med din bruger som du benytter på hjemmesiden, og så få adgang til Play. Nogle brugere får en fejl om at Adgang er Nægtet, selvom der er adgang - jeg er selv en af dem, og denne fejl er meldt ind. Men selvom den kommer frem, så kan jeg stadig afspille musikken, så prøv at se om du ikke også kan.

Bemærk dog at hvis du afspiller musik på fx din mobiltelefon, og du ikke er på wifi, så betaler du for data til din udbyder, hvis denne ikke er TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)