Svar

Bredbånd 50/5

Så lige at man nu kan få 50/5 mbit bredbånd og det er jo skønt, men når jeg så vil bestille så siger den jeg skal have homeduo, men jeg har hometrio, kan det virklig passe jeg skal opsige mit tdc hometrio for at få en 50/5 mbit forbindelse, det er sku da dårlig stil.

k

icon

Bedste svar af Patrick11 14 september 2010, 14:16

TDC leverer TV signal via bredbåndsforbindelsen.

Et tv-signal er meget følsomt over for udsving på bredbåndshastigheden.
Hvis der ikke er nok plads til rådighed på den linje, som signalet leveres på, er der risiko for at tv-signalet forsvinder.

Derfor er HomeTrio lavet med en type bredbåndsprodukt, hvor der altid er garanti for at tv-signalet kan komme igennem.

Det kaldes statisk bredbånd.

TDC Bredbånd 50/5 er et produkt, som bruger en anden form for bredbåndstype.

Denne kaldes fleksibel.

Det vil sige at bredbåndslinjens hastighed kan svinge op og ned.

Dette gør at den ikke i så stort omfang bliver påvirket af den støj der findes i kablerne og omgivelserne generelt, hermed er det muligt at levere en højere hastighed.

50/5 Mbit/s kan svinge fra et minimum på 25/1 Mbit/s til et maksimum på 50/5.

Med den i dag tilgængelige teknologi er der ikke mulighed for at levere 50/5 som statisk bredbånd.

Udviklingen står dog ikke stille, og det vil helt sikkert i fremtiden også være muligt at lave HomeTrio på 50/5 Mbit/s.

Hilsen

Invisigoth

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Prøv at ringe til TDC. det kan være en fejl.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

TDC leverer TV signal via bredbåndsforbindelsen.

Et tv-signal er meget følsomt over for udsving på bredbåndshastigheden.
Hvis der ikke er nok plads til rådighed på den linje, som signalet leveres på, er der risiko for at tv-signalet forsvinder.

Derfor er HomeTrio lavet med en type bredbåndsprodukt, hvor der altid er garanti for at tv-signalet kan komme igennem.

Det kaldes statisk bredbånd.

TDC Bredbånd 50/5 er et produkt, som bruger en anden form for bredbåndstype.

Denne kaldes fleksibel.

Det vil sige at bredbåndslinjens hastighed kan svinge op og ned.

Dette gør at den ikke i så stort omfang bliver påvirket af den støj der findes i kablerne og omgivelserne generelt, hermed er det muligt at levere en højere hastighed.

50/5 Mbit/s kan svinge fra et minimum på 25/1 Mbit/s til et maksimum på 50/5.

Med den i dag tilgængelige teknologi er der ikke mulighed for at levere 50/5 som statisk bredbånd.

Udviklingen står dog ikke stille, og det vil helt sikkert i fremtiden også være muligt at lave HomeTrio på 50/5 Mbit/s.

Hilsen

Invisigoth

Nå så bliver jeg nød til at opsige mit hometrio, vil sku have en 50/5 forbindelse, så må jeg bare tilbage på fællesantenen og vente på at der kommer fiber til byen eller TDC kan levere det jeg vil have.

Har også home trio og prøvede også at bestille 50/5 uden held, prøvede derefter 20/2 for der står der at man kan bestille hvis man har home trio men det vikede sku heller ikke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)