Svar

bredbånd

• ah1
  • 0 kommentarer
Jeg havde bestilt ekstra 50/5 mbits bredbånd mandag men idag ringede tdc og sagde at jeg ikke kunne pga jeg havde 2 telefonstik i brug en til telefon og den anden til faxen men da jeg læste den ordre jeg sendte stod jeg kom til at bestille 10/1 mbit og telefoni (Tdc homeduo) kunne fejlen være fordi jeg havde bestilt tdc homeduo som jeg allerede har og man må kun have en eller der er ikke plads til den anden??

icon

Bedste svar af Jesper12 24 december 2010, 14:10

Hej igen ah

Så er jeg med. Når du har en ISDN løsning, så er det korrekt at du har 2 numre i huset. Et til din fastnet telefon og et til din fax linje. Vi kan god godt lave det om således det passer til dit behov, dog bliver det en smule anderledes. Du kan få en HomeDuo med Fastnet med tilhørende bredbåndstelefon. Dvs. dit hovednummer skal være bredbåndstelefoni og dit fax nummer skal være dit fastnetnummer. På den måde får du kun 1 linje ind i huset og vi kan hæve hastigheden til det ønskede.

Hvis du ønsker denne ændring, vil jeg anbefale at du ringer til vores kundeservice. Du finder alle relevante oplysninger nedenfor.

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ah

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg nu kan.

Jeg er en smule i tvivl. Hvilke abonnementer har du på din adresse? Du skriver du har en fax linje, er det i forbindelse med et ISDN abonnement, hvor du har bestilt HomeDuo som en ekstra linje?

Ser frem til at høre fra dig og rigtig glædelig jul.

Ja jeg har lavet en fejl har ikke tdc home duo har ISDN abonnement og har 2 linjer en telefon linje og en fax linje men når jeg bestilte home duo sagde kundeservice at jeg skulle fjerne der er ikke plads fordi jeg allerede bruger 2 telefonstik men jeg kan jo ikke fjerne en af dem vi bruger begge meget

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen ah

Så er jeg med. Når du har en ISDN løsning, så er det korrekt at du har 2 numre i huset. Et til din fastnet telefon og et til din fax linje. Vi kan god godt lave det om således det passer til dit behov, dog bliver det en smule anderledes. Du kan få en HomeDuo med Fastnet med tilhørende bredbåndstelefon. Dvs. dit hovednummer skal være bredbåndstelefoni og dit fax nummer skal være dit fastnetnummer. På den måde får du kun 1 linje ind i huset og vi kan hæve hastigheden til det ønskede.

Hvis du ønsker denne ændring, vil jeg anbefale at du ringer til vores kundeservice. Du finder alle relevante oplysninger nedenfor.

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Mange tak for hjælpen Meget glad humørikon men har kundeservice åben idag? og bliver nummerne på faxen og telefonen skiftet? 

Omdømme 1

Hej igen ah :-)

Nej kundeservice har desværre ikke åbent i dag. De har først åbent fra på mandag. Numrene kan kundeservice lave om for dig uden problemer. Du skal blot diktere det jeg har skrevet :-). Så kommer det hele til at køre som det altid har gjort.

Fortsat glædelig jul.

Okay tak for hjælpen Jesper Glad humørikon.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)