Svar

Bredbånd-2-Go Cash

• Deltager
  • 0 kommentarer
Nu har jeg købt sådan et bredbånd til min datter , til når hun er på ferie ved mormor så hun kan komme på nettet.

Skidtet virker fint det har jeg testet ... MEN...... hvordan F..... tanker man skidtet op på forhånd.... altså så jeg kan købe netadgang til min datter når jeg ved hun skal afsted... hun kan jo ikke rende rundt med et dankort i lommen eftersom hun kun er 8 år så hun automatisk bliver ført ud på tankop siden når den er ved at udløbe...... er  det mig der er dum eller hvad , tror slet ikke jeg har fattet fidusen i det her.Skal man ikke registrere nogen steder eller noget?

Mvh

Tina

icon

Bedste svar af Chris1 14 oktober 2010, 12:06

Hej Tina ! Det en nu mulig at købe optankningstid , ligesom man køber taletid til en mobil flere steder . Blandt andet i DSB Kiosker . Det kaldes for Voucher . Næste gang der tankes op skulle du når du er på siden trykke samtidig på Ctrl og D så tilføjes denne side til dine favoritter .  Der åbner sig en boks og der klik på tilføj . Så kan man altid komme in bare ved at klikke på linket . For at tanke med kort klik på Optankning og for at tanke med det andet klik på Registrer Voucher .  Hilsen Chris !

Se original

22 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ved ikke om du har en TDC bruger profil?

Men på den skulle man foretage optankning når det beløb der medfølger er brugt op.

Prøv at læse lidt mere på tdc.dk mobiltbredbånd.

Håber dette hjælper dig lidt

VH

Jørgen

Hm er det , det der Mobile partner man skal oprette en profil i ? For læste om det mobil partner og det har jeg ikke kunne installere på hendes computer, det eneste den har installeret er det der connect it.Er lidt lost med det der mobile bredbånd altså

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Da du kan logge dig ind i TDC forum har du formentlig også adgang til TDC online hvor du kan se regninger

når du går til selvbetjening.

Jeg vil tro det også er her du kan tilknytte dit bredbåndsabonnement.

Jeg har ikke optankning men bredbånd 2 go day og det har jeg tilføjet der ligesom mine andre abonnementer

Håber du kan bruge disse oplysninger?

VH

Jørgen

Det har jeg så prøvet at kigge på men det kræver fastnet nummer eller et EM nummer og har ingen af delene, kan i hvert fald ikke finde noget EM nummer i mine papirOverrasket humørikon Er godt nok temmelig lost med det her

Omdømme 1

Har du set hvilke muligheder der er inde i det ikon der er kommet på skrivebordet da du installerede

bredbåndet?

Udover at starte bredbåndet op denne vej ser det også ud til man kan følge sit forbrug m.m.

VH

Jørgen

Det enest ikon jeg har er det der Connect It , og den vej er der heller ingen vej ind til noget tank opTrist humørikon Utroligt at det skal være så besværligt , eller også er der gået noget helt galt under min installation. Vil bare mene at min datter burde kunne sidde i skagen og jeg skulle kunne tanke op herfra , men det åbenbart ikke ikke sådan lige til

Nå har så allligevel fundet ud af at man skal ind på det der selvbetjening, men da jeg ikke har noget fastnet nummer ved tdc , og ej heller har fået noget EM nummer , kan jeg ikke komme ind på selvbetjening, rigtig usmart , så har jo ikke mulighed for at tanke op før det løber tør

Omdømme 1

Dit modem har et sim-kort og dette kort har et telefonnummer?

Har du ikke fået et 12 ciffer nummer?

Prøv at gå i selvbetjening og indtast mobilnummer og se om du kan komme videre!

ellers ved jeg snart ikke hvad jeg kan hjælpe med!

Så måske du skal kontakte en TDC butik!!

jørgen

Omdømme 1

Prøv også at gå på TDC online gå til mobilbredbånd og læs lidt om bredbånd 2-go casch der står noget om, at man bliver gejdet når det er tid til opfyldning

Jørgen

Øh telefon nummer ??? Jeg har et IMEI nummer men ingen 12ciffer nummer.

Ved godt at man automatisk bliver ført til optankning, men problemet er jo hvis den løber tør , mens min datter sidder et andet sted og jeg så ikke kan tanke op via hendes mobil

Omdømme 1

Beklager, men nu forstår jeg ingen ting ????

Er der ikke tale om mobiltbredbånd til brug på en PC ???

Hvad har det med datteren´s mobil at gøre ???

Det var en skrivefejlGlad humørikon Der skulle ha stået computer og ikke mobil .

Men tror jeg suser i en tdc butik i mogen og så må de hjælpe mig med at få tilføjet det via selvbetjening.

Men takker mange gange for hjælpen

Hej Tina ! Det en nu mulig at købe optankningstid , ligesom man køber taletid til en mobil flere steder . Blandt andet i DSB Kiosker . Det kaldes for Voucher . Næste gang der tankes op skulle du når du er på siden trykke samtidig på Ctrl og D så tilføjes denne side til dine favoritter .  Der åbner sig en boks og der klik på tilføj . Så kan man altid komme in bare ved at klikke på linket . For at tanke med kort klik på Optankning og for at tanke med det andet klik på Registrer Voucher .  Hilsen Chris !

Hej Chris.

SUPER... det hjalp jo på en hel del hovedbrud over det tank selv mobile bredbånd.TakkerGlad humørikon

Hm..... nu viser  det sig så , at de såkaldte tank op kort er umulige at skaffe , ikke en gang tdc har dem selv , sq godt nok lidt af et skodprodukt såGal humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej TinaB

Jamen, det går jo ikke!

Hvis du skriver, at TDC ikke har dem??

Vil du fortælle lidt mere, så skal jeg prøve at finde ud af, hvad der går galt?

Hilsen

Hej Tina B Man skal også kunne købe dem hos 7Eleven og måske ekspert og hos Elgiganten . Måske flere steder , som jeg dog ikke husker . Jeg har også set at TDC ikke sælger Startsættet for tiden . Det vil sige de har det ikke på lager og ved ikke hvornår det kommer igen . Egentlig skulle jeg jo kunne se adressen når jeg er inde på det fra min Favoritlink . Men der er noget galt for tiden . For den viser ikke den rigtige adresse . Man kan ikke bruge den . Du må nok vente til du kommer til den side automatisk , når du ikke har mere  tid tilbage . Man kan jo da tanke op til en hel måned ad gangen . Det skulle da være nok til din datter . Det er ikke så kendt endnu , derfor nok problemer med at skaffe det . Jeg synes det er meget fint og håber at mange andre også for øjje på det . Så løses problemerne sig nok snart . Hilsen Chris !

Ja som sagt kan disse kort ikke en gang købes ved TDC , vi har prøvet i Odense og Helsingør , ingen af dem havde det , i Helsingør tilbød de at bestille det hjem , med en ventetid på 1-2 uger , smart, samme tilbud fik man ikke i TDC i Rosengårdcenter , fik bare et træk på skulderen til hvornår de fik dem og besked på at jeg blot kunne prøve i en anden TDC , top service... NOT!!!

Ideen er jo ganske smart , men men , når man tanker op , tæller den jo ikke i ONLINE dage , men fra den dag den bliver tanket opOverrasket humørikon Det vil sige , hvis vi skal bruge det i feks 10 dage og jeg tanker en måned , ja så har jeg bare spildt 20 dage for den tæller dage med at hun ikke er online også. Jeg installeret det mobile bredbånd tirsdag i sidste uge , og i dag prcæist en uge efter skulle den tankes op igen, og hun har været online en dagOverrasket humørikon Det læser man altså ingen steder...... men så blev man så klog. Men om ikk andet har jeg da fået adgang til tank op siden nu ved at havde gemt den i fortrukken .

Hallo Tina B ! Tak for svar ! Man kan jo også nøjes at tanke op til en dag eller en uge . Og TDC har ihvertfald nu Startpakken på lager igen . Mon ikke de så også har det andet til at tanke op med ? De fleste har jo et Dankort i Danmark . Så der er nok ikke så mange som bruger det andet . Hilsen Christel !

Omdømme 1

TDC Mobilt Bredbånd - Tank Op [ Ny ]Hej TDC forum brugere.

Vi har en kunde, som på TDCs Facebookgruppe spørger om dette:Hej TDCJeg har hørt, at bruger man mobiltbrdebånd 2-go optank så mister man de dage man ikke har været på?Som jeg forstod skulle det betyde, at f.eks. optanknig til 30 dage begynder nedtælling så snart optankningen er foretaget? (eksempel: man loggewr på i 10 dage og den 31 dag er der ikke mere tilbage, altså tabt 20 dage)Jeg tror virtkelig det er noget jeg har misforstået!Har ikke kunne finde noget i betingelserne for ovennævnte produkt.venlig hilsenJørgenMåske I kan hjælpe med en besvarelse?mfpHyppig rådgivermfpIndlæg: 28Registreret: 25-08-2010Sv: TDC Mobilt Bredbånd - Tank Op [ Ny ]Jamen det er fuldstændig rigtigt at når det er aktiveret så tæller det ned det gør det forøvrigt hos alle teleselskaber jeg har prøvet både Oister og Cbb og hørt fra nogen at resten også gør det 

Mfp

Ja men man kan jo nøjes med at tanke mindre end en måned op . Kun en dag eller måske tre eller en uge . Betaler man for en fast forbindelse , er man jo nok heller ikke på hele tiden . Hilsen Chris .Glad humørikon

kvicly har 2-go modem til 200 kr med 1uges fratis forbrug det er halv pris af tdc hvis der er nogle der står og skal købe et nyt

venligst ht0206

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P