Bredbånd

Har lige skiftet sikkerhedskontrol fra McAffee til TDC Sikkerhedspakke, downloaded den 2. Dec.. Dagen derpå havde jeg en ubehagelig oplevelse. Var på internettet -Privat browsing- med vist sikker tilstand og blev angebet af en trojansk virus som pludseligt lagde sig på Tasklinien, nederst til højre på skærmen i form af et rødt skjold med skråstreg. Samtidig kom der jævnlig en Window Alert, at PC var angrebet af virus, som kun kunne slettes via et sikkerhedsprogram, hvortil betalingsoplysninger via kreditkort skulle angives. Samtidigt var flere programmer på PC blokeret som Outlock Express, dele af internettet, hjælpesupporter m.m.

Jeg forsøgte fuldscanning, Virus og Spayware-scanning via TDC sikkerhedspakke, som ikke kunne fjerne virusen og efter endt scanning meldte PC fri for virus????????? [i]

Efter ny opstart af PC idag startede TDC sikkerhedspakken med at fjerne nævnte Trojaner hest og min PC arbejder derefter fejlfrit igen.

Dette har jeg ikke oplevet med McAffee som advarede en, hvis en skadelig virus kunne inficere PC.[i]

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er også noget som TDC Sikkerhed pakke vil gøre.

det er altid en godide at genstarte sin computer efter man har installeret sikkerheds programmer som McAffee, TDC sikkerhedspakke med flere, også selvom at programmet muligvis ikke fortæller at det gerne vil genstarte computeren.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)