Svar

Breaking News er slut

Vi er adskellige kunder hos TDC, der er højst utilfredse, med at vi ikke mere kan modtage breaking news fra TV2.

Er der ikke andre der er godt sure over, at vi ikke mere kan få den tjeneste, hos TDC,  mange andre udbydere har denne sms-tjeneste til deres kunder.

[i]

hilsner Mijo13

icon

Bedste svar af Busterladestang 14 april 2011, 20:14

Hejsa allesammen

Grunden til at TDC-kunder ikke længere har mulighed for at få breaking news sms, er at TDC ikke længere har ønsket at lade TV2 udsende disse sms'er gratis til TDC kunderne. Ganske som mailen nogle af jer har set, har forklaret. 

Om TV2 kommer til at oprette en ny sms tjeneste på sigt, kan vi i TDC dog ikke sige noget om.

Det er dog vigtigt at bemærke at det var (og er) en TV2 tjeneste, og ikke en TDC-tjeneste.   

Se original

5 Kommentarer

Jeg savner også mine nyheder pr. sms, jeg mener at vi som TDC kunder burde have samme mulighed som alle andre. Jeg kunne godt tænke mig at høre begrundelsen for denne serviceforringelse.

Enig. Det sgu da pisse irreterende... RET OP!

jeg har modtaget en mail fra TDC, der forklarer, at det er TV2 der ikke vil betale for den tjeneste, lige som Danmarks radio gør.

Så det er nok  TV2 vi skal have fat i,  for at få dem til at betale.

Ja den mail har jeg også modtaget, men det er da vist en sandhed med modifikationer...jeg gik ind på DR's tekst tv, for at tilmelde mig nyhederne fra dem, og kunne der konstatere at jeg skulle give Kr. 1,- pr sms...Så det er da vist ikke den samme service.

Hejsa allesammen

Grunden til at TDC-kunder ikke længere har mulighed for at få breaking news sms, er at TDC ikke længere har ønsket at lade TV2 udsende disse sms'er gratis til TDC kunderne. Ganske som mailen nogle af jer har set, har forklaret. 

Om TV2 kommer til at oprette en ny sms tjeneste på sigt, kan vi i TDC dog ikke sige noget om.

Det er dog vigtigt at bemærke at det var (og er) en TV2 tjeneste, og ikke en TDC-tjeneste.   

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)