Svar

Box virker ikke

Boxen fundgere ikke - kan ikke se TV - gik "død" i går aftes ca. kl. 11:30.

Billedet frøs - stod på skærmen konstant - kunne ikke skifte kanaler, kunne ej heller slukkes via fjernbetjening ELLER on/off knapen påboxen - slukkede derfor på vægen.

Har forsøgt adskellige gange at tænde boxen i dag - kan hører der kommer strøm og on/off knappen lyser - andet sker der ikke.

On/off knappen lyser orange hele tiden - altså ikke rød som vanlig - der er nogle vandrette streger på displayet -

Ingen funktioner virker på boxen eller fjernbetjeningen - kan kun slukkes på vægen.

Er der noget jeg kan gøre for at få boxen igang igen?

Ellers skal den fejlmeldes?

Den rådvilde

icon

Bedste svar af r_dvild 23 september 2011, 13:59

Hej

Prøvede ALT  - ingen reaktion.

Ringede til Hotline mandag - informerede hvad jeg havde forsøgt for løsning af problemet -

Hotline konstaterede fra "den anden ende" Boxen var "stået af".

Hotline har foranlediget jeg pr. postvæsen - onsdag - har fået tilsendt en ny Box vederlagsfrit - med de kanaler & optagerfunktion jeg havde på den gamle!

Den nye box fungerer fint.

Ulember: De programmer jeg havde optaget på den gamle box er "væk" for tid og evighed (blev oplyst af Hotline)

Forundret: Mange af kanalerne har fået andre "numre" eks. "update" havde kanal nr. 14 på den gamle box har nu nr. 29

Så mit råd er: I skal have fat i de venlig mennesker i Hotline.

MVH

Den rådvilde

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rådvild

Jeg vil foreslå, at du prøver at følge denne guide:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19641&dogtag=p_help_tv

Hvis ikke det fører til en løsning (og det er desværre nok det mest sandsynlige), så skulle guiden automatisk fortælle dig, at du skal kontakte Hotline og fejlservice.

Mvh

Stephen

Rådvild: Har du fået den til at virke? Vores gik også død her til aften og kan se, det er præcis samme problem Trist humørikon

Hej

Prøvede ALT  - ingen reaktion.

Ringede til Hotline mandag - informerede hvad jeg havde forsøgt for løsning af problemet -

Hotline konstaterede fra "den anden ende" Boxen var "stået af".

Hotline har foranlediget jeg pr. postvæsen - onsdag - har fået tilsendt en ny Box vederlagsfrit - med de kanaler & optagerfunktion jeg havde på den gamle!

Den nye box fungerer fint.

Ulember: De programmer jeg havde optaget på den gamle box er "væk" for tid og evighed (blev oplyst af Hotline)

Forundret: Mange af kanalerne har fået andre "numre" eks. "update" havde kanal nr. 14 på den gamle box har nu nr. 29

Så mit råd er: I skal have fat i de venlig mennesker i Hotline.

MVH

Den rådvilde

Hej Stephen

Tak for dit råd - måtte alligevel have fat i Hotline, da boxen var stået af.

Har nu afprøvet den nye box et par dage - den fungere OK, så problemet er blevet løst.

Tak for din deltagelse

Den rådvilde

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det var da godt du fik det til at virke. Glad humørikon

Jeg har også fået udskiftet min TV-boks på et tidspunkt, og en ombytning betyder desværre altid, at alle optagelser går tabt Trist humørikon

Mvh

Stephen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej til Rådvild,

Godt du fik en ny boks der virker.

Hvad angår kanalnumrene, som er anderledes end dem du havde, kan du snildt lave om på. Du skal ind i "Menu", over på "Instillinger" og herefter trykker du på "Arrangerer kanaler". Du skal her blot følge anvisningerne om, hvordan du med pilene kan få rykket dine kanaler ind på de numre du ønsker (eller rækkefølge, om man vil).

Hej Kim

Tak for kanal rådet - det vil jeg gøre.

MVH

Den rådvilde

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$