Box, familiepakke, tv 1000 kanalerne ....

Hej TDC og alle andre.

Vi har lige fået hometrio d. 22/11 ... dagen efter opdagde jeg så at vi manglede halvdelen af kanalerne vi havde bestilt, ringer så ind og får afvide de vil sende et brev og når jeg får det skal jeg opdatere box og så kommer kanalerne ... vente vente vente vente. Hvor længe mon der går ..

Vi har viasatpakken, men undre mig lidt over at på tv 1000 kanalerne er disney film med norsk/svensk tale hvilket speaker stemmen eller hvad det kaldes i reklamer også er ... Gider da ik se feks "up" på norsk/svensk ... ?!?!

Og så er der boxen ... tror vi har skulle genstarte modem eller hvad det er hver dag siden vi fik det, fordi enten nettet lige pludselig ik virker eller tvet går i stå ... andre med samme problem??

Skide irriterende TDC ikke har en live chat kundeservice ... når de nu ingen gang har en mail adresse..

Skal da lige siges at jeg da ellers er glad for "optage tv" "leje film" (Når det fungere korrekt), spole frem og tilbage osv .. skide smart [i]

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JeanettRP

Tak for dit indlæg på TDC Forum. Udfald på din forbindelse kan skyldes mange forskellige ting. Du kan finde nogle af de mest almindelige årsager til fejl her http://kundeservice.tdc.dk/privat/tv/

Hvis problemerne fortsætter vil jeg anbefale dig at kontakte vores Hotline, så der kan blive startet en fejlretning på din forbindelse. Tlf. nr. finder du her http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Hvad angår svensk lyd på TV1000 kanalerne skyldes det at der nu sendes med Dolby Digital lyd. Dansk lyd lå kun i stereosporet. Det betyder at reklamerne vil komme med svensk lyd. Men samtlige udsendelser burde komme med enten dansk tale eller tekst. Vi har derfor kontaktet Viasat for at høre om der er/har været problemer med manglende undertekster på nogle af deres udsendelser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)