Bortvisning? Hvad for noget?

Kan man få en forklaring på "Vi beklager, men du er bortvist fra dette websted." - hvorfor?

Jeg har kun tilladt mig at være almindeligt og vedholdende kritisk overfor to ting: TDC-TV, hvor man ikke kunne få DR1 i HD og TDC Play, som ikke længere kan benyttes af folk der kører Linux - det er jeg ikke den eneste der er!

Forklaring udbedes tak!

Med venlig hilsen

Thomas Christensen

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas

Først: Du er IKKE bortvist - det er en fejl!

Det er rigtigt beklageligt at den slags fejl sker - vi vil straks gøre hvad vi kan, for at rette fejlen!

Forklaring: Jeg ved det ikke. Skal bruge nogle flere oplysninger for at finde ud af det. Jeg kan altså ikke forholde mig til hvorfor du er bortvist, kun generelt. Jeg kan dog afsløre, at det ikke er noget som er gjort pga din opførsel eller andet, det er noget automatisk.

Hvad kan så gøre, at du ikke får adgang?

Vi har desværre i tidens løb været nød til at bortvise enkelte personer. Når det sker, bliver den IP adresse de benytter, blokeret. Normalt forsøger vi at åbne for IP-adresserne igen, når der falder ro på, men det kan altså smutte.
Når du lige er oprettet, kan der gå noget galt i forhold til din mail adresse.

Og så er der den faktor som vi kender som "Mennesket vs. Maskinen" - Murphy's lov, §1: Kan noget gå galt, vil det gå galt!  Glad humørikon

Lad os prøve at få det løst, så skal jeg vende tilbage med hvad det er. Jeg sender dig en PM - privat besked her på forum, med min mail adresse. Så send mig en mail, hvor du har sat de nødvendige data ind for den profil som ikke har adgang (ingen kodeord!). Jeg antager du har lavet en ny profil for at spørge om, hvorfor du ikke har adgang? Jeg antager også, at den oprindelige profil hedder ZoomTDC? Men vil være sikker på det sidste, inden jeg gør noget.

Jeg beklager du har oplevet dette, vi ønsker at forum, hvor alle har nem og fri adgang. Dine indlæg er rigtigt gode og specielt omkring Linux er du een af dem, som jeg har sat en reminder i min kalender for, skriver jævnligt efter nyheder omkring Play og Linux, for at kunne give jer besked, hvis der sker nyt.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P