Bonjour services?

Jeg har brug for at synkronisere data mellem min MacBook Pro og min IPad/IPhone, men det lader sig ikke gøre på mit hjemmenetværk (Home Trio). Programmet (DevonThink) jeg bruger til at synkronisere benytter Bonjour Services, og via dette programs support forum, er jeg nået frem til at problemet muligvis kan være at min router 'lukker for' Bonjour Services? Kan det have sin rigtighed? Og hvordan kan man i givet fald åbne/enable Bonjour på sit Home Trio trådløse net?

/Anders. 

5 Kommentarer

Hej asjex

Tak for dit spørgsmål og velkommen til.

Hvilket udstyr har du - TDC Box, HomeBox eller en ganske almindelig router tilkoblet et modem?

Der er i vores TDC Box og HomeBox ikke lukket af for enkelte services. Jeg kender ikke specifikt det program, som du nævner, vil jeg dog lige indledningsvis sige. Kunne man være så heldig, at de på deres supprotforum fortæller lidt om hvordan man skal opsætte programmet - jeg tænker på, om det måske benytter sig af portforwarding eller andet?

Skriv endelig, hvis det stadig volder problemer.

Venlig hilsen
Søren

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Søren....

Nu skal jeg nok lade være med at blive alt for spydig.... Glad humørikon

Men altså - bonjour er Apples program der opdager om der er blevet sat en printer til netværket, om der er blevet forbundet en I-pod til computeren, om der er blevet skabt forbindelse til en I-phone, om der er en I-pad.....

Det er et program det godt nok må være svært at undgå at stifte bekendskab med mår man er supporterGlad humørikon

Vh

Peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan i det øvrigt læse mere her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bonjour_(software)

Hej PeterA

Tak for linket og en hurtig brushup - og der skal også være plads til at være lidt spydig Glad humørikon

Grunden til, at jeg ikke kender dette program specifikt er, at det ikke er et program, som vi har support på Glad humørikon

Men nu kender jeg da en smule til det Glad humørikon

Venlig hilsen
Søren

- tak for opmærksomheden. Det er gået som det undertiden går i sådanne sager - pludselig har problemet løst sig selv?! Så alt er godt...

/A.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P