bluetooth audio overførsl i bilen

Hej  Jeg har en iPhone 5, IOS 7.0.3, med nyeste version af TDCplay app. Jeg har fået en mercedes C200, og der er mulighed for trådløst via bluetooth at overføre streamet musik fra tlf til radio systemet.

Problemët er at for at få det til at virke, skal jeg ind i TDCPlay app'n og vælge musik. Her spiller den lokalt i tlf som normalt. men overfører ikke til radio. Hvis jeg forlader app'n uden at stoppe musik afspilningen, starter overførsel til radio via Bluetooth. Det kan ikke være korrekt

Har prøvet med min kones Telenor tlf med Wimp. Og der virker det fint inde fra wimp app'n. Så er det ikke en BUG i har i tdsplay app',

Er det noget i vil kikke på, så sig til. jeg vil gerne teste det for jer

Med venlig hilsen

Kim Iversen

2 Kommentarer

wow. nu går det i den rigtige retning Opdaterede til sdste nye i går aftes. testede her til morgen.

Kan nu springe over i radio, tale telefon, og vende tilbage til bluetoth menuen, og derfra restarte streaming af musikken.

Eneste problem tilbage som jeg ser det (efter kort test .. mangler at se hvad der sker hvis jeg bliver ringet op ) er at at man skal stadig forlade app før streamingen smutter over via BT.

Kom nu TDC. Få nu fikset den sidste bug. Eller i det mindste giv et svar på hvorfor i ikke kan finde ud af det, når simpelthen kan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)