Blokering af facebook i Homebox

Jeg har brug for at blokere adgangen til facebook i en periode af døgnet. 

Har fundet ud af at man kan gøre det under routerens firewall indstillinger, meeeen det virker kun meget kortvarigt. Skal blokere alt hvad der hedder facebook adgang, dvs. m.facebook.com, touch.facebook.com og facebook.com, så hverken mobiler via apps eller iPads kan gå på. Det virker bare ikke, efter kort tid man har lavet indstillingerne i firewallen, kan man sagtens gå på facebook igen. Hvordan løses dette problem? Har prøvet at blokere en tilfældig anden side, og det virker fint, også efter et stykke tid. Er det facebook der har lavet en eller anden feature så man ikke kan blokere for siden.. I så fald der er en løsning, skal det være sådan at det hverken virker på pc'en, mobilen eller iPaden, hverken i browser version eller app version..

Mvh

Søren Rasmussen

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Goxen.

Tak for dit indlæg.

Vi supporterer ikke funktionen "bloker webside", men jeg har dog tilladt mig og grave lidt i det, da det lød underligt. Men det jeg finder frem til er, at man skal blokere op til flere sider.

Så det virker ikke helt nemt og blokere for siden via Homebox, medmindre du blokerer alle siderne.

Jeg valgte og google emnet "How to block facebook from your pc" og fandt denne artikel på engelsk: http://thumlog.com/how-to-block-facebook-from-your-computer, der kan du få et overblik over hvor mange sider man umiddelbart skal blokere. 

Du kan sagtens benytte Homebox funktionen, men du skal bare indtaste alle siderne desværre. :-(

Håber dette hjælper dig lidt på vej.

Mvh

René

Hmm tak, det må jeg forsøge så...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$