Blokering af email af Barracudacentral.org

• 0 kommentarer
Er ude for at mails til en bestemt mailadresse bliver blokeret med følgende tekst fra postmaster: http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=2855

De viser sig at være BARRACUDACENTRAL.ORG, der har den frækhed, at blokere, fordi den påstår at min IP-adresse har "poor reputation". Har talt med TDC om det og blev guided igennem TDC's maliopsætnings- og  reperationsprogram '4444' uden resultat. Det er sikkert et selvbestaltet kontrolsystem ved navn Barracuda Networks/Privacy Policy. Foreløbig er det kun én mailadresse, jeg ikke kan sende til, men irriterende er det. Kan nogen hjælpe mig?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Somm

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af at høre, at du har problemer med din email.

Det sker engang i mellem, at ens IP-adresse bliver fanget, i nogle af de spam-filtre der er rundt i verdenen.

Den største årsag til at ens IP-adresse bliver spærret er, at ens pc er inficeret med ondsindet software. Derfor anbefaler vi altid at man skal:

• Checke alle pc'er for virus.
  • Sørge for at installere et anti-virus program samt firewall.
  • Sørge for at dit operativsystem er opdateret.
  • Kontrollere at evt. trådløst netværk er sikret.
Det kan også i nogle tilfælde skyldes, hvis man har dynamiske IP-adresser, at man har "fået" IP-adressen fra en anden, som er skyld i at den er blokeret. I det tilfælde kan det være en løsning, at tilkøbe en fast IP-adresse.

I dit tilfælde vil jeg råde dig til at sikre, at din pc er opdateret samt fri for ondsindet software. Derefter kontakte Barracudacentral.org og høre om de ikke kan fjerne spærring på din IP-adresse

Håber det løser dit problem, du er altid velkommen til at skrive tilbage.

Med venlig hilsen

ThomasG

Tak ThomasG

Har haft kontakt til Barracuda via deres hjemmeside - og bedt dem om at slette det kedelige prædikat på mig. Tilsyneladende har de efterkommet min anmodning. Så, tak for hjælpen. Vh. somm

Ps: jeg er fuldt opdateret på systemet til hver en tid samt abonnerer på Norton firewall og virusbeskyttelse, hvilket jeg anførte over for Barracuda  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)