Blockering af websites i TDC HomeBox

Kan nogen med erfaring bekræfte:

Hvis man blokere et website i TDC HomeBox's - lader routeren så bare være med at  sende noget videre til min computer, dvs lader requests til det eksterne site time ud?

(I modsætning at sende en "blokeret" side tilbage, som min gamle (og bedre) router gjorde det)

Så hvis man fx blokere en reklame server, skal man sidde og vente et par minutter på den forbindelse timer  ud?

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Den laver en timeout

mvh

Tak for svaret.

Grrr, hvor jeg savner min egen router i stedet for der her juks Trist humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Du har blokeret for bestemte websider i din router, og nu er du sur over at hvis du forsøger at tilgå de specifikke sider får de timeout. Er det rigtigt forstået?

Hvad er den dybere mening med at blokere for websider som du efterfølgende forsøger at tilgå?

Nyuu skrev:
Du har blokeret for bestemte websider i din router, og nu er du sur over at hvis du forsøger at tilgå de specifikke sider får de timeout. Er det rigtigt forstået?

Ja, i stedet for øjeblikkelig afvisning.

Nyuu skrev:

Hvad er den dybere mening med at blokere for websider som du efterfølgende forsøger at tilgå?

Hvis du ikke forstod det første gang jeg forklarede er der vel ikke grund til at tror det sker anden gang...

JEG forsøger ikke at tilgå de sider, links på andre websites forsøger at tilgå de sider - hvorfor det ville være hurtigere hvis browseren fik et øjeblikketligt "DENIED" istedet.

(Og hvad fanden laver TDC ved de her input felter siden det slår stavekontrollen fra i Firefox. (Ja jeg kan godt se de har en stavekontrol, men den er langsom og dårlig))

Unsubscribed.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hvorfor sætter du så ikke bare din gamle router til, efter HomeBoxen ?

Hm, sjovt som det her forum ikke acceptere når man unsubscriber, men bliver ved med at sende en emails.

giweo skrev:
Hvorfor sætter du så ikke bare din gamle router til, efter HomeBoxen ?

Det har jeg så også gjort, men homeboxen står stadig og besvarer pings fra nettet og det er irriterende.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan ikke slå svarmails fra ved at skrive det som et indlæg.

Du skal fjerne fluebenet i boksen til højre for editoren.

Vh

peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)