Svar

Blackberry og privat kunde hos TDC kan man det?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej!

Jeg sidder og overvejer at købe en Blackberry model uden abonnement så jeg kan bruge mit TDC abonnement, men er kommet i tvivl om jeg kan dette som privat, da Blackberry'en jo har nogle meget gode features som mail og andet som kræver et særligt abonnement.

Mit spørgsmål går på om man som privat person kan oprette et BlackBerry BIS abonnement eller skal man være erhverskunde for at kunne dette??

På forhånd tak

icon

Bedste svar af Martin12 7 december 2010, 10:20

Hej jytfin

Tak for dit indlæg og undskyld det sene svar.

Grunden til at TDC ikke har Blackberry i privat sortiment, er netop at det kræver nogle specielle abonnementer til deres mailserver. Som udgangspunk skulle der ikke være noget i vejen for, at en privat simkort vil virke i en Blackberry.

TDC garantere at tale og SMS delen virker, men mail supporteres ikke hos TDC Privat.

Omkring hvad det kræves for at får et Blackberry erhvervsabonnement. Så er det et CVR-nummer.

Håber dette giver mening for dig, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum moderator

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jytfin

Tak for dit indlæg og undskyld det sene svar.

Grunden til at TDC ikke har Blackberry i privat sortiment, er netop at det kræver nogle specielle abonnementer til deres mailserver. Som udgangspunk skulle der ikke være noget i vejen for, at en privat simkort vil virke i en Blackberry.

TDC garantere at tale og SMS delen virker, men mail supporteres ikke hos TDC Privat.

Omkring hvad det kræves for at får et Blackberry erhvervsabonnement. Så er det et CVR-nummer.

Håber dette giver mening for dig, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum moderator

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Martin!

Det er helt okay at der først kommer svar i denne tråd nu.

Jeg havde en lille mistanke om at det ikke var alle features som kunne bruges af private på en Blackberry...

Det giver rigtig meget mening...

Mange tusinde tak for dit svar

Har TDC ingen planer om at tilbyde privatkunder mulighed for en full blackberry social-pakke med bb-chat, messenger, facebook, e-mails m.m. ?

Jeg er pt bosiddende i Dominican Republic. Herovre bruger stort set alle blackberry-mobiler - mere for det sociale aspect end til business purpose. Hvordan kan det være at DK er så langt bagefter?

Omdømme 2

Hej aijadk.

Det sprøgsmål stiller jeg også mig selv om hvorfor Blackberryes ikke er så udbredte herhjemme, jeg er selv ejer af en bold 9000 som er ret kedelig når den bare kan sms'e og ikke alt det andet fede som Blackberry er kendt for.

Den eneste operatør der tilbyder Blackberry services til privat er 3 desværre..

Jeg må desværre være dig et svar skyldig omkrig hvorfor DK ikke har fået øjenene op for Blackberry som privat telefon.

any ways everybody, an BB on a privat plan it's a great ideea , I mean there are abonaments for Iphone  with good data plans, why BB can't be buyed on the same way , I could spend 300 kr on the abonament + lets say 200 kr for the data plan. I still don't understand why in UK they can sell the phone even at pay as you go SIM and here I can not buy it even on the abonament. By the way 3.dk sells BB 9000 bold wich is an old model, in august  or sept. the new BB9900 with touch screen goes on market why they can't sell a new model at least BB torch

Thank you

Omdømme 2

@bad_news...

Blackberry is not that popular in Denmark for some reason. iPhone runs on a normal contract.

Blackberry runs on there BIS/BES servicepack that costs 130 kr/month at 3 and Telia.

3 sell Blackberry bold 9700 in there shops for private use as the only provider in Denmark and that's really sad..

I have a Blackberry Bold 9000 with my standart contract and i use the internet on it without BIS/BES and wifi for Facebook, Blackberry Message and so on.

Men TDC kom da lige ind i kampen og undersøg om det ikke lige kan lade sig gøre at tilbyde Blackberry til private Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)