Svar

Blackberry Bold 9000 internet og mms

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hey venner og TDC medarbejdere...

Ja selv mobilnørder som mig kan have brug for hjælp engang i mellem og nu er tiden kommet til at jeg skal bruge lidt hjælp til en mobil som jeg har på lager.

Som overskriften jo så flot siger er jeg ejer af sådan en lille Canadisk sag som blackberryen jo er og mit spørgsmål går på, uden BIS/BES burde man så kunne gå på nettet via EDGE/3G og burde man kunne sende MMS'er?

Hvis nej så er jeg godt klar over at man skal have et erhvervs abonnement som os dødelige privat personer ikke kan få.

Hvis ja. er det så bare den almindelige standart opsætning til internet og mms?

/Jytfin

icon

Bedste svar af jytfin 19 august 2011, 19:01

Fandt selv ud af svaret.

Det kan godt lade sig gøre at bruge en Blackberry til at surfe online uden deres særlige abonnementer Meget glad humørikon

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Fandt selv ud af svaret.

Det kan godt lade sig gøre at bruge en Blackberry til at surfe online uden deres særlige abonnementer Meget glad humørikon

Omdømme 2

Der er en kvik bruger som har skrevet til mig at jeg mangler at fortælle hvad jeg har gjort for at få det til at virke på min Blackberry Blinkende humørikon

Hvis man går ind i "Indstillinger/Avancered indstillinger/TCP/IP"

Der kn man indsætte disse oplysninger. Disse oplysninger til til internet delen. MMS opsætningen kommer når jeg finder den. Held og lykke Venner

- Service Provider: Telmore/TDC
- APN: internet
- Username: tdc
- Password:
- Proxy: 194.182.251.15

Den opsætning som er ovenfor virker 100 % da det er den jeg selv bruger

Mange tak for hjælpen. Det virker perfekt ! Glad humørikon

Jeg kan informere om, at jeg har mit abonnoment hos M1, og MMS virkede også inden disse indstillinger var lavet :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)