Billigste mulighed for TDC Play?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hvordan får man adgang til TDC Play billigst?

Har lige skiftet udbyder, og har glemt at min datter også har adgang til Play, så hun er ret skuffet over at denne adgang snart forsvinder [i]

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Som du sikkert har opdaget, er der ikke mange muligheder for at få play.

du kan se her hvilke abonnementer der giver adgang.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20492&type=help

som du ved er det kun TDC kunder der kan få adgang til TDC, og jeg vil sige ar det er lidt langt at gå for at gøre din datter glad igen. at oprette et nyt abonnement.

den anden mulighed du har er jo TDCs 2 Kunkurenter, de har bægge en tjænste hvor du kan købe fri musik, også selvom du ikke er kunde ved dem.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Simply eller Click Glad humørikon

Skal nok lige præcisere, da jeg troede Play adgang var Play adgang...

Hun streamer musikken via browser. Hun har absolut intet ønske om at høre musik på sin telefon.

(Bruger selv en tjeneste der for nylig blev testet mod Play Blinkende humørikon)

Chriz

Jeg vil være 110% sikker på at der er adgang via browseren til Play med dit bud.

Er der det, eller er det kun via telefonen?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Ok nu er jeg med.. På Play Web skal du se på mobil bredbånd som er den billigste løsning for at få husfred

DBH

C

Hvad er billigste MBB hos TDC?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8