Billedfiler udebliver

Hej. Jeg modtager af og til en del fotos på mail - eller rettere jeg modtager dem IKKE - men afsender ringer og siger at fotos er sendt, men at mailen kommer retur. Er det mon fordi billederne er for store filer. Hvis det er tilfældet kan man så få udvidet størrelsen på de filer man modtager i TDC mail? Før var maximum 10 MB.

På forhånd tak for hjælp

hilsen Finneby

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Finneby

Tak fordi du har valgt at benytte TDC Forum.

TDC kan ikke garantere, at man konsekvent kan modtage filer op til 10MB, på mail. Hvis mailen bliver returneret til afsender, skyldes det at filen er for stor.

Afsenderen bliver nød til at komprimer indholdet, pakke de data, som vedkommende forsøger at sende, eller opdele mailen i flere mindre mails.

Du kan ligeledes tjekke om maks. størrelsen på indkomne mails er sat højt nok, til at mailen kan komme igennem til din mailboks.

Størrelsen på mailboksen, kan maximalt være 10MB, eller hvis du benytter freemail er størrelsen maksimalt 5MB.

Vejledning til hvordan du tjekker om mailboksen står til det maksimale, finder du her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=8240

Hvis vejledningen ikke afhjælper dit problem, er jeg meget interesseret i at høre, den fejlbeskrivelse afsenderen får.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)