*Billedet pixelerer


  • 0 kommentarer
Min tv bredbåndforbindelse via Trio Pakken er ikke længere hvad den har været. Nu er der med 5-10 minutters mellemrum udfald og pixelering i modtagelsen. Er der nogen med samme erfaring og hvad skyldes det? En dårlig forbindelse eller en slidt harddisk?

Venlig hilsen Pewi

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej pewi

Tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Søger du fortsat svar på dit spørgsmål?

Hej Jesper,

til alt held gør jeg ikke - altså søger hjælp. For jeg fik besøg af en tekniker sidste fredag, og han udskiftede hardwaren til en nyere model, hvor både tv, telefon og trådløst nedværk er indbygget. Og jeg har kun kortvarigt været forstyrret (indtil nu) af pixelering. Så jeg er glad for en god, hurtig og venlig service fra TDC i denne forbindelse.

Venlig hilsen

Per Witt

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Per.

Det glæder mig at høre.

Fortsat rigtig god dag.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)