Billeder som vedhæftet fil

Hej

Jeg bruger Outlook Express, og har problemer med at åbne billeder som vedhæftede filer, men kun nogle gange. Jeg kan ikke finde ud af hvilke type filer det er der ikke kan åbnes, fordi jeg ikke får mulighed for at se egenskaber når jeg højreklikker på filen.

Jeg har forsøgt at finde et sted hvor man kan se indstillingen for hvad Outlook Express er sat til at bruge automatisk, men uden held.

Er der mulighed for at ændre den indstilling?

og hvilket program køre bedst med Outlook Express?

Nogle gange er det Adope Reder der åbner, nogle gange er det Photo Suite (gammel udgave)

Håber nogen kan give mig et råd...eller 2

MVH Krista

3 Kommentarer

hej Krista

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Hvilket program der skal åbne den vedhæftede fil, kommet helt an på hvilken fil det er.

En .zip fil er en mappe der er komprimeret ned og en .pdf fil er et dokument, som du ikke kan rette i.

Jeg har skrevet lidt mere her:

/t5/Mit-TDC/%C3%A5bne-datafil-hvordan/m-p/34677#M3768

Har du nogen ide om hvornår problemet opstod?

Jeg har fundet denne side hos microsoft om problemer med at åbne vedhæftede filer i outlook expres efter der er installeret en servisepakke.

Prøv at læse lidt om det og hvis du vil have yderligere hjem til hvad du skal gøre, skriver du bare igen.

Du skal lige huske, hvis du følger råd der er givet her på forum, er det på eget ansvar.

http://support.microsoft.com/kb/329570/da

Tusind tak til Maja. Problemet er løst. Det hjalp at deaktivere i indstillinger. Super! MVH Krista

Meget glad humørikonSelv tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P