Svar

billeder på tvet

• Deltager
  • 8 kommentarer
Når jeg vil se mine billeder fra pcen delt på netværket på mit tv via appen Homedisk. Jeg kan få diasshowet til at starte, men efter ca 40 billeder stopper det, selvom der er mange flere delte billeder tilbage. Hvad skyldes det er mit spørgsmål.

icon

Bedste svar af Line_tdc 18 november 2011, 09:21

Den menu på vores tv box, der hedder "Mit TDC", hvorunder du kan gå ind i menuen "Homedisk", den kræver at du har en TDC Homedisk, for at vi kan hjælpe dig med at få den til at virke.

Hvis du ser billeder på dit tv på andre måder, så er det uden for TDC' support omfang, men så kan det jo være at der er andre her på forum der kan hjælpe dig Glad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Det er ikke et problem vi tidligere har hørt om, men da det stadig er nyt at man kan tilgå billederne på din TDC Homedisk via dit tv, kan der stadig være nogle små fejl, vi endnu ikke har opdaget.

Derfor har jeg meldt den fejl du oplever, videre til vores eksperter på området. De vil så undersøge problemet nærmere, og sende opdateringer ud for at løse det.

Derfor er det ikke noget jeg har en tidsgrænse for hvornår vi har løst, men det vil komme af sig selv så snart fejlen er rettet og opdateringerne er sendt af sted.

Tak for svaret. Jeg ser selvfølgelig frem til at fejlen bliver rettet. For jeg kan forstå at det ikke er en betingelse at have en Homedisk, for at kunne se sine billeder på tvet. Jeg synes ikke jeg har brug for en homedisk, da jeg gemmer mine filer i Skyen.

Den menu på vores tv box, der hedder "Mit TDC", hvorunder du kan gå ind i menuen "Homedisk", den kræver at du har en TDC Homedisk, for at vi kan hjælpe dig med at få den til at virke.

Hvis du ser billeder på dit tv på andre måder, så er det uden for TDC' support omfang, men så kan det jo være at der er andre her på forum der kan hjælpe dig Glad humørikon

Hej Line fra TDC.

Nu kører det som det skal. Tak for det. Jeg synes lige jeg vil gøre opmærksom på at problemet er løst. Det er rart at det nytter noget at fremkomme med når der er noget i vejen i TDCs produkter. Det er ikke første gang at det er sket for mig, når jeg har gjort forummet opmærksom på en fejl i systemet. Med venlig hilsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)