Svar

Billede viser kun TDC logo når jeg genstarter....


Hej jeg har nu adskillige gange i løbet af aftenen prøvet at genstarte og nulstille min digital modtager, den som følger med i TDC trio pakken, og det eneste der sker er at den viser en hvid skærm med TDC Logo, er der andre som har været ude for det, eller som måske har en løsning...[i] hjælp!!

icon

Bedste svar af Martin12 30 september 2010, 08:54

Hej Lucius75

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er ked af, at du oplever fejl på din TDC HomeTrio.

Vi har desværre haft landsdækkende problemer, de skulle være løst i går aftes.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1049520582&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Hvis du stadig oplever problemer, vil jeg bede dig gennemgå denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6065

Hvis ingen af disse to ting afhjælper problemet, vil jeg bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, der kan hjælpe med den videre fejlretning.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Se original

4 Kommentarer

husk at vente det tar tid at opdatere. tjek din router

Det lyder meget som om din boks ikke kan komme i kontakt med serveren/få en IP. Jeg har set det før og det kan givetvis godt have noget med det problem, som der er med TDC TV i øjeblikket (billedefrys). Hvis det forsætter kan det være værd at kontakte hotline, når de engang åbner i morgen.

Der er skam intet i vejen med min router, da jeg bruger modem, men det er der heller ikke noget galt med, ellers ikke kunne jeg ikke være online på computeren...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lucius75

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er ked af, at du oplever fejl på din TDC HomeTrio.

Vi har desværre haft landsdækkende problemer, de skulle være løst i går aftes.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1049520582&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Hvis du stadig oplever problemer, vil jeg bede dig gennemgå denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6065

Hvis ingen af disse to ting afhjælper problemet, vil jeg bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, der kan hjælpe med den videre fejlretning.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)