Svar

Billed overførsel fra mobil til homedisk

Hej TDC

Er der, eller kunne der komme en nem måde at overfører sine billeder fra mobiltelefonen til homedisken. Jeg tænker lidt ala dropbox. Jeg syntes det er lidt besværligt og tidskrævende af overfører billeder fra mobil til homedisken som det er i dag.

Med venlig hilsen jan

icon

Bedste svar af Alex1 20 november 2012, 11:39

Hej Jan,

Som tingene er lige pt. kan man kun overføre filer til sin homedisk via netværksdrev på PC, eller fra sin selvbetjening.

Kan dog sagtens se at det ville være en fordel at kunne overføre filer til sin HomeDisk via Mit TDC app'en, så jeg sender din feedback videre til udviklerne Glad humørikon

Hilsen Alex

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jan,

Som tingene er lige pt. kan man kun overføre filer til sin homedisk via netværksdrev på PC, eller fra sin selvbetjening.

Kan dog sagtens se at det ville være en fordel at kunne overføre filer til sin HomeDisk via Mit TDC app'en, så jeg sender din feedback videre til udviklerne Glad humørikon

Hilsen Alex

Tusind tak for dit svar, jeg glæder mig til det måske kan blive muligt
Omdømme 1

Det var så lidt.

Jeg har lige skrevet til udviklerne for at høre nærmere. Skal nok vende tilbage hvis jeg kan sige noget mere konkret.

Omdømme 1

Det er noget man er begyndt at kigge på, dog er der ingen fast tidshorisont på det.

Forhåbentligt vil det blive implementeret i løbet af næste år.

Hilsen Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P