Svar

Bevare mailadresse

Hej!

Min arbejdsgiver har flytte sit abonnement til Telia.

Jeg har arbejdsgiverbetalt fastnet, mobil og bredbånd.

Desuden har jeg egenbetalt You-see.

Jeg har en gammel mailadressse: der slutter med@post8.tele.dk + min kone har en mailadresse der slutter med:@mail.dk

Hvad gær jeg for at beholde begge yo?

Ulrich

icon

Bedste svar af miela1 8 januar 2011, 01:09

Hej, jeg havde glemt at skrive andet, det må i undskylde.Humørikon med tunge

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

den enste måde at beholde din mail ved TDC er at have internet ved TDC, det kn enten være ved at have bredbånd eller vad at oprette et netbasis abonnemet(som ikke rigtig kan bruges til andet end email)

Edit, Jeg havde ikke fået skrevet andet, så mit svar var forkert, jeg har rettet fejlen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

det er ikke helt korrekt det du skriver miela1. Netbasis abonnementer bruges stort set kun til email adresser. Udfra den side FN linker til, er disse tidligere blevet brugt til dial up forbindelser som næsten ingen benytter sig af mere, og abonnementet er derfor (næsten) blevet til et mail abonnement. 

Som svar til spørgsmålet kan du med et netbasis abonnement til 29 kr/måned beholde din mail adresse. Hvis i ikke har noget imod at mails sendt til begge adresser havner i samme indbakke, eller har i styr på opsætning af et mailprogram med fordeling af mails, kan i nøjes med et enkelt abonnement. Ellers må i have et abonnement til hver email

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, jeg havde glemt at skrive andet, det må i undskylde.Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P