Betatest af Windows Phone Play app

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer

Hey Forum

Er du Windows Phone bruger og vil du være med til at beta teste den nye version af Play app? Det eneste du skal gøre er at sende en email til mailto:tdcmusik@tdc.dk eller send en privat besked til mig. Husk at skrive hvilken mobil du har samt din LIVEid - det er det ID du bruger når du henter apps til din windows phone. Typisk er det en email [i]

Jeg lover at alle får svar - udviklingsteam glæder sig til at få den ud i større test nu.

DBH

Chriz

8 Kommentarer

Omdømme 2

Testen er i fuld gang og der kommer en ny app til den sidste finjustering i morgen torsdag.

Så hvis du melder dig til inden d. 5.juli kl 9 kan du stadigvæk være med til en ny test af windows phone app.

DBH

C

Gælder det kun play, eller kommer der også en app til at tilgå homedisk og optage funktionen på sit tv ?? Glad humørikon
Omdømme 2

hey Zaziggi

Velkommen til TDC Forum. Denne test er kun for Play-delen. Jeg kender ikke status på de øvrige funktionaliteter. Play app er iøvrigt ved at blive oploadet til Windows Phone MArketplace så I kan få glæde af den nye offline funktionalitet i ferien.

DBH

C

Jeg vil da håbe de andre funktioner også kommer Glad humørikon men angående play-app, synes den er super god, og meget bruger venlig, jeg vil helt sikkert benytte den en hel del i fremtiden Glad humørikon
Jeg synes jeg oplever ganske tit med TDC play app'en at den ikke vil afspille chance, enten om man får dem afspillet første gang, eller om det er offline sange. Så går den helt i stå, og man er nød til at vælge næste sang, for at den kan køre igen.

Det er lidt noget træls noget. Og det sker gerne alt efter hvilket humør app'en er i. Det kan ske lige 2 sange i træk, eller det kan ske med længere mellemrum imellem flere forskellige sange.

Ellers er jeg nogenlunde tilfreds, dog synes jeg at app'en også kan gøres mere glat. F.eks. droppe alle de loading tider, lige meget hvad man stort set foretager sig, så skal den lige loade fordi den kan. Og det bliver meget loadning der skal laves når man f.eks. bare kigger igennem de forskellige kunstnere osv der nu en gang findes.

Og en lige en sidste ting, jeg forstår ikke, hvorfor TDC play app'en kan finde sange som TDC åbenbart ikke har rettigheder til, men man bare får en besked om at der ikke er rettigheder til denne kunstner eller sang. Det er også noget som kan irritere lidt i længden.

Omdømme 2

Hey Rune

Er det 1.2 versionen du har testet på? Tilbagemeldingerne har været at den er meget mere robust end den tidligere - især med afspilning af offline indhold.

Hvad angår loadtider - så er det en balancegang - vi vil gerne have en app som er musikinspirerende derfor er der en del covers på forsiden og søgesiderne. Det er Windows phones opbygning som gør at alt skal hentes ind til for hver panorening. Det bliver lidt tungere. Vi har bl.a. lavet offline biblioteket for at lette forsiden. Hvis du har en windowsphone app som kombinerer masser af grafik og hurtigere loadtider så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Tak for dit input

DBH

C

Det er version 1.2.4577 Jeg kører på min telefon.

Men som skrevet så er det en periodisk fejl. I dag indtil videre har den ikke lavet det med at stoppe og melde fejl. Men igår f.eks. så var den meget oppe med at lave det i hver sang eller hver 2.-3. sang. Og så bliver man ikke den mest tilfredse.

Og med hensyn til andre apps, så jeg ikke den rette person til at henvise om andre apps og deres yde evne. jeg henviser bare min kritik til TDC omkring hvordan det performer i mine øjne.

Omdømme 2

God morgen Rune

Det er helt ok, jeg er bare interesseret i forholdene omkring hvornår du oplever udfaldet, da vi næppe får lov til at ændre i selve grundstenene i windows phone.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)