betalingsvindue kommer ikke???

Hej jeg har problemer med at kan lave inbetaling via min pc jeg har kunnet gøre det før men der må være lavet noget om jeg ikke lige kan finde ud af hvad.

det betalingsvindue der skal komme frem når jeg har klikket på betal kommer ikke frem og popvinduet er slået fra og der kommer ingen bjælke frem men nogen oplysninger øverst hvad skal jeg gøre så jeg kan lave indbetalinger/bestillinger via feks skolemad??

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Trofast

Tak for dit indlæg.

Det er lidt svært for mig, at komme med et præcist svar på hvad der er galt. Da der kan være en del forskellige ting, der kan være årsag til det problem du oplever.

Jeg vil anbefale dig, at sikre at programmer som java og flash er fuldt opdaterede. Du kan se om de trænger til at blive opdaterede, på denne side: www.tdc.dk/test

Det kan også være et antivirus program/pop up blocker, der laver lidt problemer, det kan du teste ved at slå det midlertidigt fra, husk at slå det til igen Glad humørikon

Jeg håber det løser dit problem

Med venlig hilsen

ThomasG

mine blokkeringer er slået fra og alt er opdateret og der kommer stadig ingen betalings pop up vindue frem??? jeg bruger tdv sikkerhedspakke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)