Betalingskort

Har nu i en måned forsøgt at ændre mit kortnummer, da jeg har fået nyt dankort. I sidste uge sad jeg i en time og 15 minutter og talte med flere forskellige fra tdc. Der var ingen der kunne hjælpe mig. Nu forsøger jeg på selvbetjening, men der bliver skrevet at mit tlf. er forkert. Nu rykker de for betaling. Hvad skal man stille op, jeg har ingen mulighed for at betale min regning og tdc kan ikke hjælpe. Skal jeg vente på de lukker mine 4 mobiler og finde et andet tele selskab. Eller hvad skal jeg gøre ? Jeg har også mailet, hvorefter jeg blev ringet op og fik det svar at han heller ikke kunne hjælpe mig.

9 Kommentarer

Hej Bådsmand

Det er godt nok yderst beklageligt, at du har brugt så lang tid både på at få løst problemet og i det hele taget på, at komme i kontakt med os. Det vil jeg derfor starte med at beklage og gøre alt hvad jeg kan, for at hjælpe dig, hvis du endnu ikke har fået løst dit problem.

Har du fået ændret dit kortnummer?

Hvis ikke, så besvar endelig denne tråd, så skal jeg gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe dig hurtigtst muligt, så vi kan få sagen bragt i orden.

Venlig hilsen

Jeg har fået nyt Dankortnummer og vil gerne fortælle TDC om det!! Men det tilsyneladende helt umuligt at komme frem komme frem til en side hvor det kan lade sig gøre.

Det tog mig 2 minutter at forandre det på "Sorebæltsiden" og det samme på andre sider hvor jeg benytter Dan-Visakort.

Det er utroligt så kompliceret hjemmesiderne på TDC  er. man bliver javet rundt på sider man ikke har brug for når man er logget ind for til sidst at blive henvist til siden "selvbetjening".

Det er det samme når man forsøger at få en person i tale over telefonen, så bliver man efter at have talt med flere personer henvist til en eller anden person, som desværre ikke har tilladelse til at hjælpe een.

Man får det indtryk at de mennesker der er sat til passe telefoner og dem der redigerer hjemmesider arbejder sammen om at forvirrer begreberne, så de kan beholde deres job????

Man skal have password og numre i en uendelighed for at komme frem til sine egne oplysninger. Det må da være muligt at forenkle TDC´s hjemmesider"

PS: Hvordan får jeg lavet mit Kortnummer Om!!!!!!!!     Rappenskralden

Det er håbløst at finde rundt i hjemmesiderne.

Jeg skal have ændret mit dankortnummer, men kan ikke finde, hvor jeg skal gøre det!!!!!!!!!!!

Overvejer et nyt selskab

Enig, enig, det er bare ikke iorden at det skal være så svært at finde rundt, svært er måske at gøre det lidt for lyserødt, der skulle have stået umuligt. Som en anden skriver så tog det sammenlagt 2 min. at skifte brobizz og fullrate. TDC, det er ikke i orden. 

Jeg har ikke fundet ud af hvordan man skifter kort, så det varer vel ikke længe før man ryger ud. 

Er der nogen der har fundet ud af hvordan man gør?, har kun netbasis, så hører jeg gerne. Hvis TDC imod forventning skulle læse dette, så kan de måske hjælpe

Hej

Selvbetjening - se og rediger (Ud for abonementer) -

I indstillinger hedder den øverste: Automatisk kortbetaling - klip på rediger ude til højre.

Det kunne være godt for brugere at denne tråd blev markeret som løst af trådopretteren.

vh Maja - Kunde

---------------------------------------------------

Log på selvbetjening - i den lille kasse til højre, står der "Hjælp til selvbetjening" - klik på automatisk kortbetaling, og denne tekst kommer frem:

Automatisk kortbetaling

Det er nemt at tilmelde din regning til Automatisk Kortbetaling - eller opdatere dine kortoplysninger, hvis du har fået nyt betalingskort.

Vælg "Se og redigér" ud for dit abonnement på forsiden i Selvbetjening.

På abonnementssiden kan du under 'Indstillinger'  tilmelde dig Automatisk Kortbetaling. Er du allerede tilmeldt kan du redigere indstillingerne, herunder framelde Automatisk Kortbetaling eller ændre dine kortoplysninger.

Betalingsform 02

Tak for svaret, omend det ikke virker, så nej, tråden skal ikke markeres som løst, desværre. Når jeg trykker på " se og rediger", kommer der ikke noget frem, der gør det muligt at skifte kort. Jeg har skiftet kort før, så det er ikke fordi jeg ikke ved hvordan man gør, det er bare ikke muligt. 

Hej Sailor.  Det er bådsman der har oprettet tråden og derfor er det op til Bådsmand, om der er et svar her i tråden der kan accepteret som løsning på problemet han beskriver i første indlæg.

Bådsman skriver ‎28-03-2011. Det vil sige at denne tråd er over 2 år gammel, og den fejl som Bådsmand beskriver, ligner ikke det problem du har.  Du skriver i dit første indlæg, at du efterlyser en vejledning i hvordan man gør. Nu viser det sig, at det ved du godt, men at linket ikke virker.  Nu er mit svar derfor anderledes: Jeg vil anbefale dig at ringe til tdc, og få dem til at rette dit kortnummer. Det måtte jeg selv, da jeg fik mobilabonnoment. hos tdc for knapt et år siden.

Bådsmand skrev:
Har nu i en måned forsøgt at ændre mit kortnummer, da jeg har fået nyt dankort. I sidste uge sad jeg i en time og 15 minutter og talte med flere forskellige fra tdc. Der var ingen der kunne hjælpe mig. Nu forsøger jeg på selvbetjening, men der bliver skrevet at mit tlf. er forkert. Nu rykker de for betaling. Hvad skal man stille op, jeg har ingen mulighed for at betale min regning og tdc kan ikke hjælpe. Skal jeg vente på de lukker mine 4 mobiler og finde et andet tele selskab. Eller hvad skal jeg gøre ? Jeg har også mailet, hvorefter jeg blev ringet op og fik det svar at han heller ikke kunne hjælpe mig.

hej Bådsmand

Hvordan fik du løst dit problem fra dengang? Hvis ingen her i din tråd har ramt plet, så skriv gerne hvordan du fik det løst problemet og marker  eget svar som "accepteret som løst.".

Her kan du læse hvorfor det er vigtigt at markere sin tråd for løst:

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Tip-til-quot-Accepteret-som-l%C3%B8st-tr%C3%A5d-quot/td-p/44391/jump-to/first-unread-message

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)