Bestille Iphone4.....

Hejsa

Har som mange andre fået en mail fra TDC denne weekend. Når jeg trykker på linket og kommer til siden hvor jeg kan købe, trykker jeg køb. Herefter popper der en side op hvor der står at kun dem som har fået mail fra TDC kan købe. Herefter trykker jeg fortsæt med at shoppe og lander igen på startsiden. Igen, igen og igen.

Nogen som kan hjælpe? Tak[i]

Hilsen Jørgen

4 Kommentarer

Hvis du har fået 2 mails, skal du bruge den sidste. Prøv om det hjælper.

Det virker desværre som om de har vrøvl med systemet. Der er en del af os som har prøvet at bestille, men af den ene eller anden grund er det ikke lykkes og så har vi opbrugt vores chance og må skrive os på venteliste forfra. Når det sker har vi fået samme beked som du har, så det kan være, at du er registreret som om du har prøvet en gang. Trist humørikon

Hej

Der sker det samme for mig. Det er på mail nummer to jeg har prøvet at bestille men uden

held. Jeg håber tdc sender en mail med et link der virker !!!!!!!!!!

Hilsen 6089

Nu har jeg også forsøgt .. og mistet min chance :-( kan det virkelig passe!

Jeg sidder nu ig har stadig IKKE forbindelse til kundeservice 1 TIME og 34 MINUTTER

Det ser ud til mange andre end jeg har haft lign. oplevelser... TDC lovede at fremsende ny E-mail i løbet af ugen, så jeg der forhåbentligt kan gennemføre mit køb :-) .. men det tog 1 time og 40 minutter ..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)