Begrænsning af indhold i playliste

Jeg har logget mig på jeres nye version af TDC-play, og undrer mig over at jeg ikke kan tilføje mere end 25 sange på playlisten. Kan det virkelig være rigtigt at i har sat en begrænsning der ? Desuden får jeg ikke en advarsel om at playlisten er fuld, sangen bliver bare ikke tilføjet.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Karlhenning,

Vi har lige nu en fejl på det nye Play der gør at man maks kan gemme playlister på 25 sange. Du kan tilføje uendeligt mange sange til køen, men når du gemmer listen så bliver alt over 25 skåret væk. Det er meldt ind, og det bliver rettet.

Det bliver rettet således at maks antal sange på en gemt playliste er 50, ligesom på det gamle TDC Play. Nogle vil nok spørge hvorfor vi overhoved sætter et loft på playlister. Det gør vi fordi vi også skal tænke på data og båndbredte. For eksempel tager det tid at hente en playliste på 1000 sange. Og det bliver kun værre hvis man skal hente en lang playliste ned til mobilen. Og når vi nu skal vælge et tal, så valgte man 50.

Men max 25 er en fejl - og den skal vi nok få rettet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)