Bedre lydkvalitet i Play apps

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer
Kære Forum brugere med Play apps

Det er sket et stenskred i forhold til at få bedre lydkvalitet på henholdvist Android og iPhone Play apps.

Du kan derfor med fordel gå ind i 'Mere' og vælge slette musikfiler. Husk at sætte offline playliste online, så indholdet her også bliver opfrisket. Dine playlister forbliver iøvrigt indtakte. Prøv herefter at hente din favoritmusik ned.

HTC familien: I vil opleve at der er færre huller i afspilningen, da sangene lettere bliver indlæst.

Jeg skal lave en disclaimer: det er ikke alt indhold der er blevet reencodet endnu, men vi har taget udgangspunkt i den musik som I rent faktisk har afspillet siden vi lancerede. Der er også enkelte kataloger som vi ikke har rettigheder til at gøre dette med.

DBH

C

11 Kommentarer

Det er intet mindre end fantastisk. God lyd er selvfølgelig det vigtigste i sådan en app. Nu kan jeg bruge den til noget... faktisk til ret meget - i modsætning til før hvor jeg kunne bruge den til ingenting : )

Dejligt at I lytter til vores brok og gør noget ved det...
Ifølge HTC kommer der ikke nogen 2,3 opdatering til HTC Desiren. Jeg går ud fra at løbet så er kørt med hensyn til ordentlig lydkvalitet via Play Aplikationen?

Mvh.

Kenneth Pedersen

Omdømme 2

Hey Kenneth

Det er korrekt at HTC har meldt at de ikke kan lave en generel opdatering af specifikt HTC Desire pga den generelle brugeroplevelse som de ikke vil slække på. ["#¤%&/!?]

Der er meldinger fra vores testteam om at den nye encodning har ændret en del af deres favoritnumre til det bedre. Så anbefalingen er at slette musikfiler og gendownloade igen. Der er sket forbedringer.

DBH

C

Tak for dit svar.

Men jeg troede at meningen med aplikationen var at man blot streamede musikken frem for at downloade den?

Det var det jeg synes var smart :-)

Desuden skriver I i Hjælp funktionen at problemet bliver løst i opdateringen 2,3? DVS - så er jeg tilbage til mit egentlige spørgsmål igen?

Omdømme 2

Beklager, når HTC melder ud at de ikke kan udvikle en opdatering som retter kendte fejl i OS på en af de mest udbredte mobiler i markedet, så er der ikke så mange andre muligheder at pege på.

Det er progressiv download der bliver leveret, netop for at du kan være sikker på der ikke er udfald hvis du er udenfor dækning.

DBH

C

Så skulle der snart være håb for at få HTC Desire opdateret til 2.3, efter at HTC lavede en kovending:

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/gingerbread-pa-vej-til-desire,lid.16203

Ja det er bare gode nyheder.

Ifølge deres facebook side - den officielle, så skulle udrulningen ske i slutningen af denne måned :-)

Bruger TDC PLAY App'en til Iphone. Fremtidige ønsker til applikationen:

1. Forbedre stabiliteten, så man undgår nedbrud der kaster én tilbage til hjemmeskærmen.

2. Forbedre lydkvaliteten endnu mere, lydkvaliteten er stadig virkelig ringe på mange sange. 

3. Giv folk adgang til Airplay funktionen direkte fra applikationen.

4. Gør det muligt at spole i sangene.

4. Gør det muligt at justere EQ på det der afspilles.

Så kom opdateringen til desire. Play fungerer fantastisk nu. Har downloaded equalizer fra Android Market og lyden er super.
Vil gerne støtte omkring specielt de her funktioner, som selv Apples standard afspiller indeholder.

1. Mulighed for at kunne spoole i en sang.
2. Gør det muligt at justere eq

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P