Beder om digital signatur?!! Fejl 30 - ?

Jeg får en fejl 30, når jeg prøver at få adgang til min webmail hos TDC. Løsningen er at jeg skal logge mig på med min digitale signatur - men hvor og hvordan????Her er kopi af fejlteksten:Ingen adgang fra 194.xxx.xxx.xxx!

I en periode har vi oplevet, at vores webmail-tjeneste er blevet misbrugt til at udsende større mængder spam.

Misbruget har gjort, at vi har set os nødsaget til at lukke for adgangen til webmail fra fx udvalgte områder og bestemte netcaféer uden for Danmarks grænser - steder som vi ved misbruget stammer fra. Tiltaget har været nødvendigt for at sikre en fortsat stabil drift af vores mailsystem.

Du kan undgå blokeringen ved at logge på webmail med din digitale signatur. 

Fejlnummer: 30

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej GitteK

UPS!

Jeg erindrer mig noget med, at vi har fået åbnet for nye IP adresser (range). Nogle af disse kan tidligere være blevet misbrugt. Jeg tror det er det, du har oplevet.

Jeg undersøger og vender tilbage, eller får en kollega, som ved noget om dette, til at vende tilbage til dig.

Hilsen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej GitteK

Vores Webmail laver et check på, om din IP-adresse er blokeret i diverse spam-registre, og det er din 194-adresse netop.

IP-adressen du sidder på, tilhører et firma i Norge, så jeg går ud fra du sidder på en VPN?

Under alle omstændigheder kan jeg konstatere, at din e-mail adresse er tilknyttet en TDC Bredbåndsforbindelse, så derfor har jeg fået vores Postmaster til at slå dette IP-check fra på din e-mail adresse, og dermed bør du ikke længer opleve denne fejl.

Fejlbeskeden omkring Digital Signatur, er desværre en meget gammel fejlbesked, som forvirrer mere end den gavner, da man ikke længere kan logge ind med Digital Signatur på Webmail.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)