Batteri levetid, afspilning af optagelse, serie optagelse

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej med jer, vi er virkelig glade for TDC Tv, det meste af tiden fungere det, men det er et par issues som er meget irriterende!

1. Batteri levetid, vi skifter batteri hver 2-3 måned, er der et mærke der er bedre/ holder længere end de andre?

2. Når vi ser en optagelse og sætter den på pause når vi så starter den igen, kan vi ca. 5min, så hænger den og siger at der ikke er kontakt til netværket, venter jeg ca. -2-3min yderligere, kan jeg efter at gået helt ud i menuen og valgt min optagelse igen fortsætte med at se min optagelse, fra nogle minutter tidligere end der hvor den hænger sig. (det virker som om at den kun afspiller det der ligger i cachen??

3. Når vi vil optage en serie, og indstiller den til kun første gang, tager den alligevel alle genudsendelser med.

Så kan man gå ind og slette dem manuelt man ikke ønsker med, men det er da irriterende.

/robdj

1 Kommentar

Der findes to typer batterier der passer til fjernbetjeningen, de der som standard er med hedder CR2025. Det er muligt at sætte nogle batterier i der er en smule større, med en længere levetid. Dog skal du være opmærksom på at de kan være lidt mere vanskelige at få ud af fjernbetjeningen. De lidt større batterier hedder CR2032.

Jeg vil lige bytte rundt på de to sidste punkter i mit svar.

Hvad angår serieoptagelser, så kan du rette dem til så de passer fuldstændig til dit behov og vejledningen til det finder du i denne manual: http://go.tdc.dk/mtapg

Den sidste ting du nævner er når du skal se de optagelser, du allerede har lagt ind på din boks. Det lyder umiddelbart som om din optagefunktion skal have en opdatering. Du kan forsøge at slukke og tænde din tvboks helt omme på bagsiden. Virker det ikke, vil jeg anbefale dig at ringe til vores hotline, så kan de hjælpe dig her fra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)