Batteri, ændring af tekststørrelse ved sms beskeder

Har stadig problemer  med at finde ud af, om det kan gøres noget ved batteriet.. i dag holdt det fra fuld opladning klokken 6 i morges og nede klokken 17!!

Derudover har jeg stadig ikke fundet ud af, om tekststørrelsen på sms'er kan gøres større, som jeg hidtil har haft mulighed for med mine Nokia telefoner. 

2 Kommentarer

Hej

Her er dit indlæg i batteritråden: /t5/Telefoni-og-mobil/lav-batteri-nokia-lumia-800/m-p/79785#M6956

og her din tråd om  skriftstørrelse: /t5/Os-med-TDC/Lumia-Skriftst%C3%B8rrelse-ved-SMS/m-p/80057#M2238

I denne tråd har du glemt at skrive modellen: Lumia.

Jeg håber der i denne tråd, er en der kan hjælpe dig. Hvis du ikke får svar, så kunne du prøve at søge på google, eller spørge der hvor du har købt den.  Jeg har ikke en skid forstand på det, men da jeg søgte på nettet, dukkede der en samsung op og der stod noget med en scroll-hjul, kunne forøge skriften. Findes der sådan et "hjul"-symbol på din telefon?

Du har helt ret - jeg glemte modellen.. jeg prøver at google, og håber tråden senere giver hjælp - også til den med batteriet på min Lumia...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)