Basislinje: TDC Bredbånd 20 Mbit

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har sendt en mail til TDC ang. mine ønsker til en bredbåndsforbindelse, og jeg får en mail tilbage med tilbud om flg.:

"Abonnement: Basislinje: TDC Bredbånd 20 Mbit"

Er der nogen, der ved, hvad det abonnement har m.h.t. uploadhastighed, månedlig betaling og betaling for oprettelse og hvad der ellers kan være af interesse? Jeg vil helst undgå at tale med deres abonnementssælgere.

Mvh

jeje

7 Kommentarer

Nu har jeg mailet nogle spørgsmål til TDC. Jeg har en mistanke om, at de forsøger at sælge mig den pakke, der hedder "TDC Bredbånd", men det er ikke det, jeg har ønsket.

TDC Bredbånd koster 249,-/md

Her får du 'op til' 20/2, hvis linjen vel at mærke kan bære det, ellers så meget som er muligt. Her er snakker vi alt mellem 20 - 2 mbit/s. Du betaler det samme, uanset hvor meget du modtager.

Med HomeDou får du også 'op til' 20/2 mbit/s, men til gengæld en garanteret minimumshastighed på 10 mbit/s.

HomeDou koster 299,-

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du må nok prøve at uddybe hvad du mener når du siger at du har ønsker til en bredbåndsforbindelse - men ikke ønsker TDC-bredbånd? Hvad er det så lige du gerne vil haveGlad humørikon

Vh

peter

Jeg har ikke skevet, at jeg ikke vil have TDC-bredbånd. Jeg har skrevet, at det jeg ønsker, ikke er den pakke, der hedder TDC Bredbånd.

Jeg ønsker et modificeret TDC Bredbånd med modem i stedet for HomeBox. Jeg fravælger desuden TDC Play, som der står i betingelserne, at man kan gøre, mod en reduktion i den månedlige afgift. Men i de mails, jeg har modtaget fra TDC, er der ingen antydning af, hvilket udstyr, jeg får tilsendt. TDC Play er ikke omtalt. Til gengæld er der omtalt en basislinie. Der er ikke angivet priser på noget som helst. De ønsker, at jeg skriver under på at få overflyttet det telefonnummer, der er tilknyttet min nuværende bredbåndsudbyders ADSL-forbindelse, til trods for, at jeg har skrevet, at telefonnummeret ikke skal flyttes til TDC. Jeg svarede på en mail fra Backoffice Århus, og det tog de som en bekræftelse på min bestilling i stedet for at svare på de spørgsmål, jeg havde stillet. Derefter har jeg haft ringet til kundeservice, som lovede at svare på mine spørgsmål.

Jeg overvejer at bestille Telia 4G i stedet.

Okay jeg tror ikke man kan komme uden om Homeboxen hos TDC Privat, men man kan jo så spørge efter en erhvervsforbindelse i stedet.

http://erhverv.tdc.dk/enterprise/element.php?dogtag=e_prod_bb_bb

Vi har i hvert fald ikke nogen homebox på vores erhvervsforbindelse.

Det skulle ikke være umuligt at købe erhvervsprodukter, som privat hos TDC, hvis jeg husker rigtigt.

En erhvervsforbindelse er noget dyrere, og det vil jeg ikke betale. Det kan godt lade sig gøre at få et modem i stedet for HomeBoxen som privat. Der er indlæg her i forumet om det, og der er indlæg på Trustpilot, hvor TDC skriver, at det kan lade sig gøre.

Jeg har annulleret min bestilling hos TDC efter en uge uden svar på mine spørgsmål. Jeg vil fraråde andre at bestille noget pr. mail hos TDC.

Jeg har bestilt Telia 4G (mobilt bredbånd) for at prøve, om det kan give mig hurtigere og billigere bredbånd.

Efter at jeg havde annulleret min betingede ordre fik jeg svar på mine spørgsmål. Ifølge svarene ville jeg have fået "TDC Bredbånd" med HomeBox og TDC Play. Det var bare ikke det, jeg ønskede.

TDC's kundeservice er ringe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P