Basis Abonnement er lukket ?

Hej TDC...

Jeg har et basis abonnement som for nyligt er blevet lukket ?

Det blev engang i år 2000 (cirka) nedgraderet fra et ISDN / ADSL abonnement til et basis abonnement efter jeg skiftede til en anden ADSL udbyder. Jeg valgte i sin tid at beholde min mail adresse hos jer, hvilket var gratis og en super adresse : MDK@mail.dk 

Men for nyligt kunne jeg ikke modtage en mail - og har nu fundet ud af at mit Basis abonnement koster penge (29/mdr) -- 

mit spørgsmål er så om jeg kan hægte min mail adrese på min fars TDC erhvers abonnement i stedet ?? 

2 Kommentarer

hej MartinKirk

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Nej det kan du ikke. Når kontoen er lukket, er der ikke noget at gøre.

Du har den mulighed at vente ½ år hvor den mailadresse bliver ledeig igen, (Hvis du altså kommer først)hvis du til den tid, skulle finde på at oprette et basicabonemet hos TDC.

Din fars internetforbindelse er hans og hvis han opretter et alias på hans abonement, kommer al din post til ham. Og da du ikke har et abonement tilknyttet en server, kan han ikke videresende mail til dig.

Jeg vil anbefale dig at oprette en mailadresse på gmail. com, det er gratis, og det sikrer dig dit privatliv. Hvis du er heldig, kan det være du kun behøver at tilføje et "g" i din nye mail.Blinkende humørikon

Der er lige en lille ting mere:

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Hej Martin

Vil lige tilføje en lille ting til Majas udemærkede indlæg Glad humørikon

Det er nemlig sån at der er en lille fortrydelses periode på ca. 45 dage, så lidt afhængigt af hvornår din mail er blevet lukket, vil det muligvis være muligt at få den åbnet igen.

Mvh Joachim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P