Svar

Backup til TDC Homedisk

Jeg har uploaded en del billeder til min Homedisk, og nu er det jo så at den automatisk bør tage online backup.

Desværre synes dette ikke at ske, da jeg i loggen kan se følgende  fejl:

[Online backup] Error error : 116 (Invalid or already used value)

Status er 0% backup, 0,00 Bytes/9,73 GB.

Hvad går der galt? Eller....

icon

Bedste svar af 0le 27 marts 2011, 13:00

Har haft samme problem.

Det ser nu ud til at være løst ved at holde reset knappen bag på homedisken inde med en clips indtil den gav et bip og så åbne homedisken igen, hvor jeg så blev bedt om at installere. Herefter gik backup i gang efter nogle minutter med en gul svensknøgle øverst til højre.

/Ole

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Timmie

Jeg ved desværre ikke, hvad fejlmeddelelsen betyder, men hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at slukke og genstarte HomeDisken og se, om du igen får samme fejmeddelelse i loggen.

Mvh Stephen

Hej Timmie

Prøv evt. at gå ind under systemindstillingerne (klik på svensknøgle til du når til det "ikke supporteret")

i menupunktet online backup, klik på gendan databasen

Jeg har prøvet begge dele - uden held.

Har nu fejlmeldt til TDC, indtil nu også uden held.

Så jeg prøver igen.

Har haft samme problem.

Det ser nu ud til at være løst ved at holde reset knappen bag på homedisken inde med en clips indtil den gav et bip og så åbne homedisken igen, hvor jeg så blev bedt om at installere. Herefter gik backup i gang efter nogle minutter med en gul svensknøgle øverst til højre.

/Ole

Har nu prøvet dette. Og problemes synes at være løst Meget glad humørikon. Den er nu godt i gang med at tage backup.

Tak for svar. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P