Backup stoppet på Homedisk

Kun en brøkdel af indholdet fra min lokale Homedisk er de sidste dage overført, så det er synligt på min online backup.

Jeg købte udelukkende Homedisk pga. online backup.

Status på mapperne viser "Afventer upload..." eller intet ikon. Ingen viser "Fejl.." eller "Filen er størrre...". Jeg har 2mb upload.

Mine mapper burde vel være hos TDC efter flere dages opkobling af min Homedisk - eller hvor længe skal der ventes, inden online backup svarer til indholdet på min lokale Homedisk?

mvh Freddie Petersen

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Freddie

Som det bl.a. fremgår af denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Langsom-backup-af-Homedisk/m-p/20393

så er uploadhastigheden generelt lav, og backup'en kan godt tage rigtig lang tid. Det kan være generende, når man installerer sin HomeDisk første gang og har en stor datamængde. Men min erfaring er, at når først det hele kører, og det kun er løbende ændringer, der skal laves backup af, så er det ikke umiddelbart noget problem.

Hvis din backupprocent ikke ændrer sig i længere tid (backup'en går i stå), skal du i første omgang forsøge med en gendannelse af databasen som beskrevet i denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25922

En gendannelse af databasen betyder ikke, at den backup, der allerede er lavet, bliver slettet, men blot at filerne på HomeDisken og filerne på backupserveren sammenlignes, og HomeDisken registrerer på ny, hvilke filer der mangler at blive lavet backup af.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P