Svar

Backup af Sms beskeder før update af x-10 pro

Hej

Jeg vil opdatere min x-10 pro til android 2.1... Bliver mine sms beskeder slettet hvis jeg gør det? Og hvis ja hvordan kan jeg gemme dem et sted og gendanne dem senere?

Mvh MichaelPanic

icon

Bedste svar af miela1 12 november 2010, 18:53

Dine beskeder det gælder også dine beskeder, mine beskeder kom igen efter jeg gendanned backupen

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Der er 2 måder, som ender op i at du gør det samme,

du begynder at opdatere så bliver du bedt om at tage backup af din telefon.

du kan også bare åbne backup programmet som ligger i din telefon og lave en backup.

du kan ikke lave backup når din telefon er tilslutted til computeren.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg skal nok også lige skrive at når du så har opdateret telefonen, er der nogle ting der er lavet om på din telefon.

og du skal også gendanne backupen igen bagefter, det gør du også fra backup programmet.

når det så er gjort er det eneste du skal hente igen er de apps du har hented til din telefon

Hejsa

Jeg kan bare ikke vælge at gemme beskeder, billeder osv når jeg bruger Sony sync... kun kontakter og kalender og noter, og det synes jeg er lidt underligt

Omdømme 3

billeder og alt andet du har på dit SD kort bilver gemt ligemeget hvad,

når du åbner backup programmet kan du fra og tilvælge hvad du gerne vil gemme.

Hejsa

Jeg fandt det her:

http://www.sonyericsson.com/update/backupandrestore/xperiaX10minipro?lc=da&cc=DK

Så nu prøver jeg.... Tak for hjælpen....

Omdømme 3

Dine beskeder det gælder også dine beskeder, mine beskeder kom igen efter jeg gendanned backupen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)