Svar

Backup af mail på Homedisk

• Deltager
  • 0 kommentarer
Når man har taget backup til sin Homedisk af alle dokumenter, billeder og videoer er der så også taget backup af mails med tilhørende kontaktpersonkartotek? I givet fald, hvor finder man dette på Homedisken?

Hvis der ikke via dokumentbackuppen også er en backup a mails, er det så muligt at lave en sådan backup? I givet fald hvordan gør man så det?

mvh

nesral

icon

Bedste svar af Stephen1 14 september 2011, 19:57

Hej nesral

Der ligger givetvis ikke en backup af dine mails på HomeDisken. Det vil kun være tilfældet, hvis datafilen til dit mailprogram ligger i din Dokumentmappe, og så vil du kunne finde denne datafil under Dokumenter på HomeDisken.

Hvis du skal lave en backup af dine mails og kontaktpersoner vil jeg foreslå, at du finder en vejledning, som passer til det mailprogram, du bruger. Hvis det er Outlook, kan du fx bruge følgende vejledning: http://www.pcworld.dk/art/9394?page=1

Når du har lavet en backupfil, skal du lægge den på din HomeDisk under Dokumenter (fx i en undermappe der hedder "Mailbackup")

Mvh

Stephen

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nesral

Der ligger givetvis ikke en backup af dine mails på HomeDisken. Det vil kun være tilfældet, hvis datafilen til dit mailprogram ligger i din Dokumentmappe, og så vil du kunne finde denne datafil under Dokumenter på HomeDisken.

Hvis du skal lave en backup af dine mails og kontaktpersoner vil jeg foreslå, at du finder en vejledning, som passer til det mailprogram, du bruger. Hvis det er Outlook, kan du fx bruge følgende vejledning: http://www.pcworld.dk/art/9394?page=1

Når du har lavet en backupfil, skal du lægge den på din HomeDisk under Dokumenter (fx i en undermappe der hedder "Mailbackup")

Mvh

Stephen

Hej Stephen.

Tak for dit klare og meget brugbare svar.

Så blev jeg så klog.

Hilsen

nesral

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8