Back-up af homedisk

Der bliver ikke taget backup af min homedisk. Der står følgende, når jeg kontrollerer back-up status på den gule nøgle øverst til højre : Aktiver venligst Javascript og ActiveX-objekter i Internet Explorer. Jeg synes, at de er aktive, når jeg kontrollerer. Hver gang jeg starter min computer, kommer TDC sikkerhedspakke dialogboks op med Bonjour-service. Jeg giver tilladelse til adgang - ved ikke om det har noget at gøre med tilladelse til back-up at gøre.

Hjælp!

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sekretæren

Tak fordi du har skrevet til os.

Jeg er ked af at høre, at du har problemer med din Homedisk, men jeg er sikker på vi kan løse det.

Ud fra hvad du skriver, kan det godt lyde som om at der er nogle problemer med din browser. Det første du kan gøre, er at gå ind på hjemmesiden www.tdc.dk/test. Der kan du se om din browser og de små programmer browseren bruger, er helt opdaterede.

Du kan også forsøge at nulstille internet indstillingerne. Det gør du ved at åbne en din browser, gå ind i funktioner > internet indstillinger > avanceret og klikke på Nulstil.

Det kan også muligvis være din sikkerhedspakke, der skaber problemerne. Der er en nem måde at checke det på. Højreklik på sikkerhedspakke ikonet ned i nederste højre hjørne på skrivebordet, vælg Deaktiver > Deaktiver, og tillad al netværkstrafik. Hvis du kan tage backup efter at have deaktiveret sikkerhedspakken, så er det den der fejler. Husk at slå sikkerhedspakken til bagefter så du kan færdes sikkert på nettet Glad humørikon

Jeg tror det skulle løse problemet, husk at du altid er velkommen til at skrive tilbage.

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)