Autosignatur i Webmail

Hej Forum

Har lige siddet og rodet med autosignatur i webmail. Kan godt oprette, men har to spørgsmål/forslag til forbedringer:

1) Er det muligt at se den siganatur man indsætter i selve mailen. Jeg føler mig noget utryg ved at den ikke ses og man måske ikke er opmærksom at få indsat den rigtige i dropdown menuen i bunden af siden.

2) I indlæg af Angelika den 20-10-2010 lover TDC at signaturen i besvarelser af mails, vil blive placeret under min seneste tekst og ikke i bunden af mailen. Det ser ikke ud til at være ændret eller er der en indstilling som kan afhjælpe dette?

Vh og ha' en forsat god dag

MichaelT

8 Kommentarer

Hej MichaelT

Når du opretter en signatur, skal du kalde den noget. 

Hvis du en din signatur skriver din adresse, kunne du jo kalde den 1. signatur for "adresse".

I signatur nr. 2 kunne du tilføje dit telefonnummer og kalde den "Med telefonnummer"

I signatur nr. 3 kunne du tilføje webadresse eller måske hvornår du kan træffes. Den kunne så hedde "træffes"

Så åbner du en ny mail. skriver dit eget navn i TIL-feltet. 

Skriver til dig selv at "dette er en prøve."

Neden under skrivefeltet ser du en linie, hvor der står "Adresse" Da du ved hvad der er gemt under navnet adresse, behøver du vel ikke se at det står i mailen. Ønsker du en af de andre, klikker du dig frem  på det gardin der fremkommer når du klikker på adresse. 

Klik på send.

Hvis du vil være sikker på hvordan din signatur ser ud, åbner du mappen sendt og klikker på den mail du har sendt, hvis det er til en fremmed du har sendt til. Er det til dig selv, burde den dukke op i din indbakke.

Hvis du videre sender din prøvemail til dig selv nogle gange, kan du slette den 1. signatur  for at se hvor din nye signatur bliver pladseret. Hvis den bliver pladseret under HELE din mail, burde du oprette en tråd i Forslag og ideer, med etlink til den tråd hvor Angelina lover at få det rettet. 

Hej Maja

Tak for dit svar !

Jeg har prøvet dine forslag, og de løser IKKE mine "problemer", men viser netop det jeg er utilfred med.

Jeg går ud fra det er mine muligheder p.t. du beskriv, så jeg prøver at stille forslag til forbedring i stedet for.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du vil se resultatet - så akn du bare sende en mail til dig selv....

Mange tror - fejlagtigt - at man ikke kan sende mails til sig selv, men det er ikke noget problem.

Vh

Peter

Ja det skrev jeg også i mit svar, så nu undrer det mig, at mit indlæg ikke er markeret som løst, da det er det mest korrekte svar der er at give.

Hvorfor i det hele taget gøre sig den ulejlighed at svare, når brugerne aligevel ikke kan se det logiske i at markere en tråd, som måske kan hjælpe andre med samme problem. !  Nå men så kan jeg jo bare skrive hele smørren en gang til, hvis jeg altså gider. Trist humørikon

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Tip-til-quot-Accepteret-som-l%C3%B8st-tr%C3%A5d-quot/td-p/44391

ps.

Tak for din "Tak!" Michael - Det pyntede trods alt lidt på det arbejde jeg har haft for at give dig et svar.Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

@ Maja

Jeg skal da vist have pudset brillerne.... Det gjorde du jo også... :-)

Vh

Peter

Hej igen

Maja du må ikke tage det som kritik af dit arbejde, men jeg har selv testet problemstillingerne som du beskriver, men uden det løser mine ønsker.

Jeg har prøvet at sende mails til mig selv i flere varianter, så jeg ved godt hvordan det ser ud for modtageren, men det jeg efterlyser er:

1) Jeg vil kunne se hilsnen i den mail jeg skriver, når jeg skriver den (ligesom i Outlook). Jeg stoler ikke på jeg får tjekket dropdown under skrivefeltet inden jeg sender.

2) Er ikke løst, har lige testet det igen ved at sende mail til mig selv, så hvis du har en mail-adr. skal jeg gerne sende dig strengen.

VH

Glad humørikon

Helt i orden Peter. Det er nu heller ikke dig, jeg var blevet sur på. Rart at man bliver bekræftet i, at det man skriver  er rigtigt. Meget glad humørikon Det sker også at min monokkel dukker, så jeg slet ikke kan se den knap ude tilvenstre hvor der står "accepteret løst tråd", men der er tilsyneladende mange der ikke kan se den.

Forumteamet burde faktisk udlevere pudseklude, ved oprettelse af en profil på forum. Humørikon griner højt

Hej Michael

Jeg er kunde som du og vi er mange kunder der prøver at hjælpe. En af måderne for at sige pænt tak til os der hjælper (uden løn), er at klikke på "ros" ud for et indlæg eller at klikke på et svar der faktisk godt kan bruges som en løsning, hvis det nu ikke kan være anderledes. Så nej du behøver ikke sende mig en mail, for jeg kan ikke rette noget i webmails funktioner aligevel.

Jeg og alle andre der svarer her på forum er ikke tankelæsere, så hvor skulle vi vide fra, at du har prøvet sende mails til dig selv. Overrasket humørikon

Når du har et forslag, skal du skrive det i den rigtige kategori, nemlig denne /t5/Forslag-Id%C3%A9er/bd-p/forslag  - ellers regner jeg selvfølgelig med at du har et problem, som du vil have en forklaring til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)