At få fat i kundeservice

Har nu prøvet at få fat i kundeservice og har hængt i telefonen i 50 min. Det er sgu' for dårligt. Jeg kan vel ikke opsige mit fastnet abonnoment denne vej, men det er åbenbart den eneste måde man kan få TDC i tale.

7 Kommentarer

Hej Skidesur.

Velkommen  til TDC-forum.

Ja - og det kan du formodentlig heller ikke her, da dette er et kunde til kunde forum.

Redigeret tilført: Rettet stavefejl i brugernavn fra fra Skideskur tll Skidesur.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

Jeg har et link til dig her hvis du ønsker at opsige hos TDC og der er travlhed på lininerne:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=12746

Her kan du bestille at TDC ringer tilbage til dig, blot du opgiver et telefonnummer.

DBH

C

Prøv at skrive til dem på denne adresse:

kundeserviceprivat@tdc.dk

Har nu ventet 1 time og 20 minutter !!!

Man tilmelder regning automatisk kortbetaling for ca 1 ½ måned siden og så modtager man en rykker. Kan de ikke få noget til at virke der inde hos TDC. !!! :-(

Kundeservice ?????????????????????????

Ja , man kan få lov at hænge til tørre, HELE DAGEN...

= mangel på kundeservice. (så snart der er en ledig medarbejder ..... hører man 50 gange eller mere !

Det blive snart til : så snart der er ledige kunder ,der gider finde sig i sådan en gang dårlig service....

Totalt amatøtagtigt ! /Har forsøgt at flytte mit tlf nr nu i over 2 md, bliver ved med at få besked om,at nu er det i orden !

Skal lige spørge en superviser, der gentagne gange kan komme med fejlagtige oplysninger.

Lige til en omgang i KONTANT, folk tror nok bare det er løgn,hvis ikke det bliver bevist sort på hvidt.

Og ja, er FANd... rasende over skal spilde en hel dag på at ringe, og ingen gider tage kundeservice........

Som det er umuligt at komme ud af det TDC "spin"...

Helt ærligt, jeg fatter ikke det her.

Har ringet flere gange til TDC 80808010 / 80808047 og en time har jeg aldrig ventet.

Ja, det ta'r tid, og ikke alle TDC-medarbejdere er lige "kloge" at tale med.

Man skal jo heldigvis IKKE betale for at ringe til TDC...........Overrasket humørikon

Synes nu altid jeg har fået svar, når jeg har spurgt om noget.

Har sendt en E-mail i går, den er jeg så spændt på at få svar på - hvorlænge mon der går??

Hej Muddi

Så vil jeg da gerne sige stort tillykke,kan godt være du venter under en time,det er da også værd at råbe hurra for ..

Nu er det bare sådan at undertegnede har et postordrefirma,meget afhængig af min tlf (firma nr) som jeg har haft i over 30år.

Har nu forsøgt side 28/10-10, at få flyttet mine numre til Telia ,da jeg går over til udelukkende mobil med viderestilling fra mit gamle fastnet nummer.

Dette "show" ender så med at mit forretnings nummer bliver lukket ned af TDC og efterfølgen kontakt til TDC bedyrer,at der skam ikke er noget galt fra deres side.Tilbage til Telia,som hævder TDC stadig ikke vil "give slip" på nummeret,da der er underliggende bindinger. Tilbage til TDC igen (efter at have ventet over 1 time)deraf brevet igår,som jeg skrev i arrigskab imedens jeg var sat på "til der er en ledig medarbejder".

Er træt af mangel på kompetente medarbejdere i en sådan stor koncern.Der var skam stadig ingen problemer!!!! Nej ikke lige borset fra min firmatelefon ikke virker længere !!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)